ساعت اپل درویترین فروشگاه‌های ایران

آی‌تی‌ایران: ساعت اپل به‌طور غیر رسمی وارد بازار ایران شده است و در ویترین فروشگاه‌های پایتخت به چشم می‌خورد. این محصول جنجالی اپل که مدت‌ها هواداران خود را در انتظار گذاشته بود حالا حدود یک ماه است که وارد بازار جهانی شده و طبق پیش‌بینی‌ها هم با استقبال فراوان کاربران به‌ویژه طرفداران شرکت اپل روبه‌رو شده است. ولی «اپل‌واچ» هم مانند هر محصول دیگری همزمان با عرضه جهانی وارد ایران نمی‌شود و مشتریان مقیم در ایران باید کمی صبر کنند تا این محصول هم وارد بازار ایران شود. در این بین هستند مسافرانی که ساعت اپل را را وارد کشور و برای فروش عرضه می‌کنند ولی نه با قیمت جهانی؛ با قیمت‌های سه یا چهار برابر قیمت اصلی که در سایت اپل اعلام شده است. «اینجا ایران است» پاسخ فروشندگانی است که اپل‌واچ را با قیمت‌های نجومی برای فروش گذاشته‌اند.

یکی از فروشندگانی که در پاساژ پایتخت اپل‌واچ را با قیمت پنج میلیون تومان می‌فروشد، می‌گوید: مشتریان می‌توانند صبر کنند تا قیمت این محصول به حالت طبیعی خود برسد ولی افرادی که اصرار دارند زودتر از اطرافیان خود اپل‌واچ داشته باشند و با اشتراک تصویر آن در شبکه‌های اجتماعی فخر بفروشند هزینه آن را هم می‌پردازند و مشکلی ندارند.

مدل اسپرت اپل‌واچ که جزو کم‌قیمت‌ترین این ساعت‌ها است و بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد اکنون در فروشگاه‌های تهران با قیمت میانگین ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و جالب اینکه مشتریان این محصول با این قیمت کم نیستند.