به‌روزرسانی جدید اچ‌تی‌سی وان M9

فارنت: از یک ماه پیش که اولین تجربه‌های استفاده از اچ‌تی‌سی وان M۹ منتشر شد نکته‌ای که جلب توجه می‌کرد این بود که مانند اچ‌تی‌سی وان M۸ باز هم اچ‌تی‌سی با وجود بهره‌گیری از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی پرچمدار خود نتوانسته بود چندان طرفداران خود را شگفت‌زده کند. اما حالا ظاهرا اچ‌تی‌سی با اطلاع از این موضوع آپدیت جدیدی را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده که قرار است کمی اوضاع را در این خصوص بهبود بخشد و قابلیت‌های دوربین اچ‌تی‌سی وان M۹ را بهتر کند.

این آپدیت دیروز برای گوشی‌های هوشمند کاربران دو اپراتور آمریکایی اسپرینت و ورایزون منتشر شد و هفته آینده قرار است برای دو اپراتور دیگر آمریکایی یعنیAT&T و T-Mobileمنتشر شود و هنوز معلوم نیست کاربران این گوشی هوشمند در خارج از ایالات متحده چه زمانی به این آپدیت دسترسی پیدا کنند.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، این آپدیت باعث بهبود برخی قابلیت‌های دوربین اچ‌تی‌سی وان M۹ شده که شامل عکسبرداری در فضای داخل و خارج از خانه، تصاویر ماکرو و تصاویر با فلش می‌شود. ظاهرا دوربین سلفی اچ‌تی‌سی وان M۹ از این آپدیت بهره‌ای نبرده و نیازی به بهبود در آن احساس نشده است. اگر چه اچ‌تی‌سی وان M۹ به‌زودی در برخی بازارهای جهان عرضه خواهد شد، اما هنوز نشانه‌ای از آن در بازارهای ایران دیده نمی‌شود و احتمالا باید انتظار عرضه آن در نیمه دوم اردیبهشت ماه را داشته باشیم.