طرح‌های تخفیفی همراه اول ادامه دارد

دنیای اقتصاد: طرح‌های روزهای گرم حرفی، بسته‌های قیمتی و بسته مکالمه خانواده همراه اول همچنان ادامه دارد. امکان استفاده از طرح‌های تخفیفی همراه اول همچنان فراهم است و مشترکان می‌توانند با خرید بسته‌های مورد نظر، از مزایا و تخفیفات آنها استفاده کنند.

در طرح «روزهای گرم حرفی»، کلیه مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با پرداخت تنها هزار تومان، در طول روز از ۶۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ بهره‌مند شوند؛ این طرح بعد از زمان فعال‌سازی آغاز شده و تا پایان ساعت ۲۳ همان روز معتبر است. همچنین در این طرح، زمان ۶۰ دقیقه مکالمه می‌تواند در چندین تماس صرف شود و نیازی نیست که حتما یک تماس ۶۰ دقیقه‌ای صورت گیرد.

در دیگر طرح تخفیفی، امکان مکالمه رایگان، به صورت نامحدود و همچنین دوطرفه بین دو مشترک، در قالب «بسته مکالمه خانواده» فراهم شده است. بر اساس این طرح، مشترکان دائمی همراه اول با خرید یک بسته ماهانه ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه‌ای درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) می‌توانند دقایقی از آن را به یک یا دو مشترک دائمی دیگر هدیه کنند؛ پس از آن کلیه مکالمات مشترک اصلی با مشترک دیگر و بالعکس، تا ۳۰ روز رایگان خواهد بود و از حجم بسته کسر نمی‌شود.

طرح دیگر، «بسته‌های قیمتی» شامل تخفیف در مکالمه، پیامک و اینترنت است. بسته‌های ترکیبی «کم بسته»، «خوش بسته» و «پر بسته» در این طرح قرار دارند که هر کدام از این بسته‌ها دربرگیرنده میزان مشخصی مکالمه، پیامک و اینترنت است و در ازای قیمت مشخص برای مشترک فعال می‌شود.

همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از بسته‌های تخفیفی، به پرتال اپراتور اول به نشانی

www.mci.ir مراجعه کنند.