کمک به مایکروسافت برای نام گذاری مرورگر اینترنتی

رایورز: گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که مایکروسافت این روزها نام‌های مختلف برای نسل بعدی مرورگر اینترنتی خود آزمایش می‌کند. با رونمایی از مرورگر جدید مایکروسافت Internet Explorer به‌زودی بازنشسته می‌شود و محصول مدرن‌تر، هوشمند‌تر و با قابلیت اجرایی بهتر جای آن را می‌گیرد. این طور که مرکز The Verge گزارش داده است، مایکروسافت این روزها به دنبال برند جدید یا به عبارت دیگر، نام جدید برای مرورگر ویژه ویندوز ۱۰ می‌گردد.

البته گفته شده است که Internet Explorer برای کاربران معمولی و سازمانی همچنان پشتیبانی می‌شود و مایکروسافت آن را به طور کامل کنار نمی‌گذارد. باید گفت زمانی که ویندوز XP عرضه شد، همه کاربران جهانی با اشتیاق به دنبال مدل جدید مرورگر اینترنتی مایکروسافت بودند و هم‌اکنون هم این انتظار برای نسل جدیدتر IE مشاهده می‌شود.

شرکت مایکروسافت مرورگر جدید خود را هم‌اکنون در پروژه‌ای موسوم به Spartan توسعه می‌دهد و آن را اهرمی برای حضور رقابتی در بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی می‌داند.

در این بازار گوگل با مرورگر کروم، موزیلا با فایرفاکس، اپل با Safari و ... حضور دارند و هر یک از این برندها توانسته‌اند کاربران زیادی را تحت پوشش قرار دهند.

مایکروسافت نامگذاری مناسب برای مرورگر اینترنتی جدید خود را بهترین اتفاق برای پیروزی در این عرصه می‌داند و بر این اساس گفته شده است کاربران جهانی بهترین کمک را برای نامگذاری محصول جدید مایکروسافت می‌توانند انجام دهند.