راه‌اندازی 4G ایرانسل در کیش

نیای اقتصاد: شبکه نسل چهار در جزیره کیش، صبح دیروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ایرانسل و جمعی از اصحاب رسانه در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش به صورت رسمی راه‌اندازی شد تا کیش علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش فناوری LTE نیز قرار بگیرد. با راه‌اندازی این شبکه، مسافران نوروز ۹۴ می‌توانند با آخرین فناوری ارتباطی همراه جهان در سفر خود به این جزیره، آنلاین بمانند. مدیرعامل ایرانسل درباره وضعیت خدمات ایرانسل در استان هرمزگان گفت: درحال حاضر ایرانسل گسترده‌ترین پوشش شبکه را در خلیج همیشگی فارس و جزایر ایرانی دارد و درحال حاضر شهرهای بندرعباس، جزیره کیش، جزیره قشم، بندر کنگ، گچین و درگهان تحت پوشش ۳G ایرانسل و بندرعباس و کیش تحت پوشش ۴G ایرانسل قرار دارند.

دزفولی تصریح کرد: ۳۳ شهر، ۳۳۹ روستا، ۹۰۰ کیلومتر از جاده‌ها و راه‌های اصلی و فرعی و ۷ جزیره مسکونی از استان هرمزگان تحت پوشش خدمات ایرانسل است.

دزفولی پوشش جمعیتی شبکه ایرانسل در هرمزگان را ۹۹درصد اعلام و گفت ایرانسل ۳۱۷ آنتن BTS در این استان دارد و میزان بهره‌گیری از طرح جزیره هوشمند ایرانسل در این استان ۳۶ درصد است.

وی ادامه داد: درحال حاضر مراکز اختصاصی خدمات ایرانسل هرمزگان در بندرعباس، جزایر کیش، قشم و هرمز دایر بوده و به زودی در شهرهای میناب، حاجی‌آباد و بندر لنگه نیز راه‌اندازی خواهد شد.