دنیای اقتصاد: به نظر می‌رسد برای تجربه یک بازی کامل هر روز بیشتر از پیش نیاز به اتصال به اینترنت احساس می‌شود اما هنوز گزینه‌های زیادی برای بازی‌های محبوب وجود دارد که می‌توانید بدون وصل شدن به اینترنت وای‌فای یا اینترنت تلفن همراه از بازی کردن آنها لذت ببرید. بنابراین اگر در جست‌وجوی بازی‌هایی از این دست هستید، یک لیست مناسب وجود دارد که باید آن را بررسی کنید.
بسیاری از بازی‌هایی که در ادامه ارائه و معرفی می‌شوند درحالی‌که بازی‌های چند نفره و آنلاینی هستند اما به هیچ وجه وقتی که در دستگاه‌های اندروید و آفلاین بازی می‌شود از عظمت آنها کاسته نمی‌شود.
پیشنهاد بررسی این بازی‌ها از آنجا ناشی شد که دانلود کردن و بازی به‌صورت آنلاین دردسرهای خاص خودش را دارد، چراکه همه به‌راحتی از امکانات و ابزارهای اتصال به اینترنت برخوردار نیستند بنابراین مهم است که برخی بازی‌های آفلاین بدون نیاز به اینترنت را در تبلت، گوشی یا PCهای خود
داشته باشید.
سایت فون آرنا گزارش کرده است که برخی از بازی‌های محبوب و در دسترس وجود دارند که می‌توانید آنها را دانلود و استفاده کنید. بازی‌ها به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است و اگر شما بازی‌های آنلاین دیگری سراغ دارید می‌توانید به این لیست اضافه کنید.

Asphalt-8-Airborne
درحالی‌که ویژگی آنلاین و چندبازیکنی Asphalt ۸: Airborne یکی از نقاط قوت آن است، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از این بشود که این بازی آرکید را به‌صورت آفلاین هم بازی کنید.

Assassins-Creed-Pirates
گرافیک‌های فوق‌العاده، موزیک عالی و گیم پلی بسیار خوب تنها برخی از ویژگی‌های Assassin's Creed Pirates هستند. شما باید به کشف دریای کارائیب بپردازید، کشتی و خدمه خود را ایجاد و در جنگ‌های بی‌رحمانه شرکت کنید.

Cars: Fast as Lightning
کاراکترهای بانمک پیکسار در انیمیشن ماشین‌ها منتظر شما هستند
تا در این بازی با ویژگی سفارشی شدن
بسیار بالا با آنها همراه
شوید. ۲۰ ماشین برای انتخاب وجود دارد.

Despicable-Me
میمون‌ها، موزها، لحظات خنده‌دار، تک‌شاخ کرکی و خیلی چیزهای دیگر، تمام اینها را می‌توانید در
Despicable Me پیدا کنید. هم کودکان و هم بزرگسالان از بازی با این گیم لذت خواهند برد.

Ice Age Village
Ice Age Village را می‌توان حتی برای آنهایی که سری عصر یخبندان را هم مشاهده نکرده‌اند، یک بازی خوب و مهیج دانست. در این بازی باید به کاراکترهای اصلی این انیمیشن کمک کنید و یک دهکده جدید برای سکونت آنها بسازید. ماموریت‌های فرعی و مینی گیم‌های مختلفی هم در این بازی وجود دارد.

Plants-vs.-Zombies-۲
دومین نسخه از بازی کلاسیک Plants vs. Zombies. این نسخه از سال ۲۰۱۳ برای اندروید تهیه شده است و از آن زمان تا به حال جایزه‌های زیادی را دریافت کرده است.

Puzzle-Retreat
کی پازل دوست نداره؟ شاید تعداد خیلی کمی از آدم‌ها باشند که پازل دوست نداشته باشند، ولی
Puzzle Retreat یکی از آن دست بازی‌هایی
است که حتما از داشتنش لذت خواهید برد.

Six-Guns-Gang-Showdown
یکی از بازی‌های گیم لافت که شما را درگیر ماجراجویی‌های غرب وحشی می‌کند. ۴۰ ماموریت برای شما در نظر گرفته شده است.

Townsmen
Townsmen یکی از بازی‌های قرون وسطایی بسیار دوست‌داشتنی است که به شما قول ساعت‌های بی‌شماری از تفریح و لذت را می‌دهد. اگر به اندازه کافی در این بازی حرفه‌ای شوید، قادرید کلانشهرهای مرفهی را بسازید و شهروندان خود را
خشنود کنید.

ZENONIA-۵
پس از موفقیت
ZENONIA ۴، این نسخه که البته زیاد هم جدید نیست، یکی از بهترین‌ بازی‌های اکشن آرپی‌جی است. در این بازی
امکان انتخاب از بین چهار کلاس قهرمان وجود دارد.
0

بدون اتصال به اینترنت بازی کنید