موبنا- به گفته رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی تهران، مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند. «غلامحسین کریمی» در گفت‌وگو با «موبنا» اظهار کرد: به تمامی کاربران دیجیتالی و ارتباطی توصیه می‌شود در صورت هرگونه شکایت به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی تهران مراجعه کنند، چرا که هر هفته کمیسیون حل اختلاف این اتحادیه، به مشکلات مردم در این زمینه رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه موبایل در سبد خرید خانواده‌های ایرانی قرارگرفته است، افزود: در حال حاضر با اشاره به گستردگی قاچاق و انواع تقلب در بازار تلفن همراه هر هفته به شکایت تمامی کاربران از مراکز خدماتی گوشی موبایل رسیدگی می‌شود.

کریمی همچنین در مورد نحوه برخورد با متخلفان نهایی در این اتحادیه گفت: در صورت اثبات ادعای فرد شاکی توسط قاضی این کمیسیون فرد متخلف را در صورت بار اول جریمه نقدی و در صورت تکرار تخلف خود تا سه مرتبه، محل فعالیت وی را پلمب می‌کند.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی تهران همچنین با اشاره به عدم آگاهی کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوءاستفاده در بازار تلفن همراه گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند.