پرچمدار جدید اچ‏تی‏سی دهم اسفندماه رونمایی می‏شود

فارنت: بالاخره پس از شایعات فراوان، اچ‏تی‏سی با ارسال دعوتنامه‏ای به رسانه‏ها دهم اسفند ماه را تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید خود و جانشین اچ‏تی‏سی وان M۸ اعلام کرد. این شرکت با ارسال دعوتنامه‏ای رمزآلود یکشنبه دهم اسفندماه را تاریخ برگزاری کنفرانس خبری خود اعلام کرده که محتمل‏ترین گزینه در آن رونمایی از جانشین اچ‏تی‏سی وان M۸ است. اگرچه هنوز اچ‏تی‏سی رسما چیزی در این مورد اعلام نکرده و حتی هنوز مشخص نیست که این جانشین را باید هیما بنامیم یا آن را اچ‏تی‏سی وان M۹ صدا کنیم. اگرچه تاریخ برگزاری این نشست خبری و همزمانی آن با کنگره جهانی موبایل بارسلون نشان می‏دهد که چیزی جز پرچمدار بعدی و جانشین وان M۸ در آن محصول اصلی نخواهد بود.

همان‌طور که اشاره کردیم این کنفرانس خبری یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل بارسلون آغاز خواهد شد. در دعوتنامه رسمی اچ‏تی‏سی هم چیزی برای فهمیدن وجود ندارد و در یک زمینه پرستاره تنها جمله اصلی utopia in progress (آرمان‏شهر در پیشرفت) به چشم می‏خورد.

پررنگ‏ترین و محتمل‏ترین شایعات مطرح شده در خصوص این گوشی هوشمند حکایت از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، صفحه نمایش ۵ اینچی و طراحی فلزی همیشگی مورد انتظار از دستگاه‏های رده بالای اچ‏تی‏سی است.