با موبایل‌تان لاغر شوید

خبرگزاری مهر: آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال راهی برای لاغر شدن هستند؟ آیا می‌دانید در عصر تکنولوژی به سادگی و با کمک موبایل و اسمارت فون‌ها می‌توان لاغر شد. مطالعات اخیر محققان آمریکایی نشان می‌دهد که با استفاده از فناوری اسمارت فون‌ها و موبایل به‌سادگی می‌توان لاغر شد. در سال‌های اخیر، تکنولوژی و فناوری برای بخشیدن زندگی ساده‌تر و راحت‌تر به کمک انسان‌ها شتافته است. گجت‌های لاغری، یکی از فناوری‌هایی هستند که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده‌اند. اما اکنون محققان معتقدند که با استفاده ازاسمارت فون‌ها و اپلیکیشن‌هایی که حتی به‌صورت آفلاین نیز فعالیت می‌کنند، می‌توان وزن کم کرد.

مطالعات اخیر محققان آمریکایی نشان می‌دهد، در عصر حاضر که به عصر فناوری اطلاعات مشهور شده و تمامی انسان‌ها حداقل یک تلفن همراه یا تبلت با خود به همراه دارند، به راحتی می‌توان وزن کم کرد. «تانیکا کلی»، سرپرست این تیم تحقیقاتی می‌گوید: «استفاده از یکی از اپلیکیشن‌های موبایل حتی به‌صورت آفلاین می‌تواند سهم چشمگیری در لاغری داشته باشد. برای مثال فرض کنید، پیام روزانه‌ای در ساعات مختلفی از روز به‌صورت یادآوری روی موبایل ظاهر شود و به شما یادآوری کند که رژیم دارید یا در حال حاضر باید یک عدد میوه یا چای سبز بنوشید. این آلارم‌ها با کاهش کالری مصرفی و افزایش فعالیت‌های روزانه همراه خواهد بود که به شما کمک می‌کند تا کاهش وزن داشته باشید. آلارم‌های پی در پی به شما اجازه می‌دهد تا رفتارهای خوب تغذیه‌ای خود را ادامه دهید و همواره رژیمتان را حفظ کنید.»

این تحقیق بر حدود ۱۳۷۷ شرکت‌کننده انجام شد و نتایج تحقیقات نشان داد، افرادی که چنین روندی را برای لاغر شدن پیش گرفته بودند پس از مدتی با کاهش وزن حداقلی در حدود

۲ کیلوگرم روبه‌رو شدند. این اپلیکیشن روی همه سیستم‌عامل‌های موبایل قابل راه‌اندازی است.