مودم‏‏های 4G با سیم‌کارت یوسیم‏  در ایران عرضه شد

خبرگزاری تسنیم: اپراتور دوم ارتباطی با توجه به اینکه گوشی‏های محدودی هم‏اکنون نسل چهارم را پشتیبانی می‏کنند، اقدام به ارائه مودم‏های ۴G کرده تا دسترسی به خدمات این نسل برای مشترکان بدون داشتن گوشی ۴G فراهم شود. کاربرانی که در نظر دارند مودم‏های ۴G ایرانسل را که ساخت کمپانی هوآوی است، تهیه کنند باید اقدام به تهیه سیم‌کارت «یوسیم» کرده یا سیم خود را تبدیل کنند.

اکنون این اپراتور اقدام به عرضه مودم‏های ۴G خود با تخفیف‏های ۷ تا ۱۴ درصد در مدت زمان محدود کرده و به نظر می‏رسد فرصت خوبی برای مشترکان موبایل و علاقه‌مندان به تکنولوژی باشد تا از آن استفاده کنند.

سه مدل مودم ارائه شده در فروش ویژه به شرح زیر است:

۱. مدل E۵۳۷۲ با قیمت ۴۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان: قابلیت اتصال از طریق وای‏فای، دارای صفحه نمایشگر، پنل ارسال و دریافت پیامک، قابلیت اتصال کارت حافظه (SD)، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل USB

۲. مدل E۵۳۷۳ با قیمت ۳۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان: قابلیت اتصال از طریق وای‏فای، دارای نشانگر وضعیت باتری، پنل ارسال و دریافت پیامک، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل USB

۳. مدل E۳۳۷۲ با قیمت ۲۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان: نشانگر وضعیت اتصال به شبکه، پنل ارسال و دریافت پیامک، قابلیت Plug and Play، قابلیت اتصال کارت حافظه (SD)، پنل مدیریت مصرف دیتا.