تشدید رقابت اپراتورهای آمریکایی برای ارزان کردن خدمات اینترنت موبایل

خبرگزاری فارس: با تشدید رقابت اپراتورهای آمریکایی برای ارزان کردن خدمات اینترنت، دومین اپراتور بزرگ این کشور اعلام کرد از این پس کاربران با پرداخت ۱۰۰ دلار به جای ۱۰ گیگابایت، ۱۵ گیگابایت ترافیک دیتا دریافت می‌کنند. البته قرار است این طرح به مدت محدودی که هنوز زمانش اعلام نشده ارائه شود. افرادی که از طرح یاد شده استفاده می‌کنند می‌توانند در داخل آمریکا به طور نامحدود مکالمات رایگان درون شبکه‌ای انجام دهند و بدون هیچ گونه محدودیتی پیامک ارسال کنند،البته اگر کاربران بخواهند از گوشی‌هایی که از AT&T خریداری نکرده اند استفاده کنند یا برخی تعهدات قبلی را انجام نداده باشند باید از این بابت ۱۵ دلار بپردازند.

علاوه بر این افرادی که قرارداد دریافت خدمات دو ساله منعقد کرده‌اند باید ماهانه به ازای هر خط ۴۰ دلار بپردازند.

AT&T که دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه آمریکا است اعلام کرده با دریافت همان مبالغ قبلی ترافیک کاربران مشترک خدمات ۲ گیگابایتی را به ۳ گیگابایت و ترافیک کاربران ۴ گیگابایتی را به ۶ گیگابایت افزایش می‌دهد که همراه با مکالمه و پیامک نامحدود است و تاریخ انقضا هم ندارد.

AT&T قبلا هم حجم داده قابل دریافت در قالب برنامه‌های ۱۵، ۲۰، ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ گیگابایتی خود را بدون دریافت هزینه اضافی دو برابر کرده بود.