خرید جدید مایکروسافت

همکاران سیستم: مایکروسافت شرکت نوپای Aorato را که در زمینه خدمات ابری فعالیت می‌کند با پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرد تا از این طریق بتواند فعالیت‌های خود را در زمینه محصولات سازمانی ارتقا دهد. به گزارش وب‌سایت theinquirer «تاکشی نوموتو» مدیر بازاریابی خدمات ابری و سازمانی مایکروسافت با انتشار یک مطلب وبلاگی آخرین خرید این شرکت بزرگ را اعلام کرد و توضیح داد که مایکروسافت در این اقدام Aorato را در اختیار گرفته است تا خدمات امنیت سازمانی خود را ارتقا دهد.

جزئیات مالی این قرارداد به طور دقیق اعلام نشده است. اما سایت اینترنتی TechCrunch گزارش داد که مایکروسافت برای خرید این شرکت ۲۰۰ میلیون دلار پرداخت کرده است.

نوموتو گفت: «ما این خرید را انجام می‌دهیم تا سطح جدیدی از خدمات امنیتی برای مقابله با انواع تهدیدات سایبری را در اختیار مشتریان خود بگذاریم و آنها بتوانند نگاه جامع‌تری به زیرساخت‌های خود داشته باشند.»

او در ادامه توضیح داد: «ما با کمک شرکت Aorato می‌توانیم هویت قدرتمندتری را در اختیار مشتریان بگذاریم و به راهکارهای پیش‌فرض مبتنی بر فضای ابری که هسته مرکزی استراتژی‌های ابری چندگانه ما را تشکیل می‌دهد،‌ دسترسی پیدا کنیم.»

او در ادامه اظهار کرد که مایکروسافت از به‌کارگیری خدمات Aorato بسیار خوشحال است و قرار شده تمامی کارمندان آن طی این واگذاری زیرنظر شرکت مایکروسافت به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

شرکت Aorato نیز این خرید را روی سایت اینترنتی خود تایید کرد و به مشتریان خود گزارش داد که قصد دارد محصولات Director Services Application Firewall را به‌سرعت به فروش برساند و قرار است خدمات آن با محصولات مایکروسافت ادغام شود.