اولین تصویر تبلیغاتی رسمی نکسوس 6 موتورولادرزکرد

فارنت: اکانت توئیترEvleaks مدت‌ها است اعلام بازنشستگی کرده اما ظاهرا برای تجدید خاطره هم که شده این اکانت توئیتر هفته گذشته در اقدامی ناگهانی تصویری دیگر را منتشر کرد و حالا تقریبا می‏توان گفت ما شاهد اولین تصویر رسمی از نکسوس ۶ هستیم که قرار است به‌زودی رونمایی شود. این تصویر قاب جلویی نکسوس ۶ و فریم دور آن را نشان می‏دهد که احتمالا فلزی خواهد بود. این احتمال از آنجا است که روی فریم دور قاب، دو قسمت جدا شده وجود دارد که احتمالا به‌دلیل قرار گرفتن آنتن دستگاه است و اگر این فریم پلاستیکی بود نیازی به وجود این دو قسمت نبود.

در این تصویر همچنین شاهد صفحه خانگی اندروید L هستیم که از آن می‏توان آرایش صفحه خانگی را که گوگل برای اندروید L در نظر گرفته متوجه شد. نکسوس ۶ گوگل توسط موتورولا ساخته شده و بنابر گزارش‏های منتشر شده از یک صفحه نمایش ۹/۵ اینچی QHD برخوردار است که با این صفحه نمایش به‌عنوان اولین فبلت خانواده نکسوس مطرح خواهد شد. در این تصویر همچنین در لبه کناری گوشی شاهد حضور ولوم صدا و دکمه قفل کردن و باز کردن گوشی هستیم.

این تنها خبر جدید از نکسوس ۶ گوگل نبود و پیش از این شاهد انتشار ویدئوی تبلیغاتی گوگل از نکسوس ۶ و اندروید L‏بودیم. تاکنون در گزارش‏های منتشر شده علاوه‌بر صفحه نمایش ۹/۵ اینچی QHD، از وجود چیپ‌ست اسنپ‏دراگون ۸۰۵ با پردازنده ۴ هسته‏ای ۶۵/۲ گیگاهرتزی Krait ۴۵۰، ۳گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با OIS و فلش دوگانه LED خبر داده‏اند.