آپدیت اندروید 4.4.4 کیت‏کت برای اچ‏تی‏سی وان M8

فارنت: هفته گذشته خبرهای خوبی از اچ‏تی‏سی مبنی بر معرفی گوشی جدید HTC Desire EYE با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خود در قاب جلویی که با محوریت عکسبرداری سلفی ساخته شده و همچنین دوربین جدید و غیرمتعارف HTC RE به همراه نرم‏افزار جدید عکسبرداری برای گوشی Desire EYE منتشر شد. این‏طور که پیدا است اچ‏تی‏سی به فکر سایر محصولات خود نیز بوده و گوشی‏های اچ‏تی‏سی وان، وان E۸، وان مینی، وان مینی ۲، وان مکس، دیزایر ۸۱۶، دیزایر ۸۲۹ و باترفلای ۲ نیز از آپدیت اندروید ۴.۴.۴ کیت‏کت به همراه قابلیت‏های جدید دوربین بهره‏مند خواهند شد.

البته پرواضح است که اچ‏تی‏سی وان ام ۸ نیز به عنوان طلایه‏دار محصولات این شرکت از این آپدیت جدید بی‏نصیب نخواهد بود. جالب اینجا است که اچ‏تی‏سی اعلام کرد آپدیت جدید در ماه‏های آینده منتشر خواهد شد، اما این‏طور که پیدا است

وان ام ۸ از همین امروز در برخی مناطق به این نسخه جدید قابل آپدیت شدن است، اگرچه فعلا در ایران خبری از این آپدیت نشده است.

آپدیت جدید کیت‏کت ۴.۴.۴ برای این محصولات اچ‏تی‏سی به تنهایی عرضه نخواهد شد و نرم‏افزار جدید عکسبرداری گوشی HTC EYE نیز در این آپدیت جدید گنجانده شده است. این نرم‏افزار امکانات و بهینه‏سازی‏های زیادی را برای دوربین این گوشی‏ها به ارمغان خواهد آورد.

در میان این امکانات قابلیت رهگیری چهره اشخاص تا ۴ نفر در دوربین جلوی گوشی وان ام‏ ۸ به همراه امکان ترکیب تصویر دوربین جلو و عقب گوشی با یکدیگر و ادغام تصویر سلفی گرفته شده با یک عکس دیگر، بیشتر از همه به چشم می‏خورد.

همانطور که گفته شد این آپدیت هم‌اکنون در برخی مناطق با حجم ۲۵۲ مگابایت قابل دانلود است، اما هنوز اچ‏تی‏سی مشخص نکرده که این نسخه به صورت آزمایشی برای دانلود قرار داده شده و با این حساب نمی‏توان به‌طور قطع مشخص کرد که دارندگان اچ‏تی‏سی وان ام ۸ در چه بازه زمانی می‏توانند گوشی خود را به نسخه جدید آپدیت کنند.