ماهنامه مدیریت ارتباطات - ۱۵ مهر ۹۳

دنیای اقتصاد: پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، با پرونده‌های تخصصی در حوزه‌های ارتباطات منتشر شد. انتشار سیاست‌های کلی «علم و فناوری» ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب، بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات بحران، کدهای غیرکلامی و فضای فرهنگی، مناظرات وایبری؛ بررسی نقش وزارت ارشاد و شورای عالی فضای مجازی در ایجاد پیوست فرهنگی ۳G، بصری‌سازی محتوا در حوزه ارتباطات، عناوین مطالب خارج از پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است. در جدیدترین شماره ماهنامه، به بررسی کتاب «روابط‌عمومی دوفضایی» در مطلبی با عنوان صفر تا ۱۰۰ روابط‌عمومی الکترونیک و اسلامی در قالب کتاب پرداخته شده است.

گفت‌وگوی اصلی این ماهنامه با شهناز هاشمی، پژوهشگر ارتباطات است. در پرونده روابط‌عمومی این شماره ماهنامه نیز انجمن‌های ارتباطات در استرالیا و اقیانوسیه به پژوهشگران، مدیران و اندیشمندان کشورمان معرفی شده‌اند.

ویدئوآرت؛ قالبی برای چیدمان رسانه‌ها در خلق هنری، گفت‌وگو با احمد نادعلیان فعال هنرهای محیطی، ارتباط رایانه و هنر، دریچه‌ای نوین برای تنوع بصری، هنرمند و استاد دانشگاه و... نیز از عناوین پرونده‌ای با عنوان هنر است. آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی

www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است. این ماهنامه را می‌توانید از طریق سایتwww.prshop.ir نیز تهیه کنید.