سونی نازک‏ترین و سبک‏ترین تبلت جهان را عرضه می‏کند

دنیای‌اقتصاد: سونی تبلت جدید خود را بانام Xperia™ Z۳ Tablet Compact روانه بازار می‏کند. این تبلت با ۴/۶ میلی‏متر ضخامت و ۲۷۰ گرم وزن طراحی جمع و جوری دارد. Xperia Z۳ Tablet Compact گوشه‏هایی از جنس فولاد ضدزنگ، فریم گرد بسیار باریک و شیشه آبدیده در جلوی دستگاه دارد. رتبه‏بندی IP۶۵/۶۸ از ویژگی‏های این تبلت است؛ به این معنا که این دستگاه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

سونی همچنین با افزودن قابلیت PS۴™ Remote Play به سری Xperia Z۳ انقلابی در فناوری بازی مهندسی کرده است. اکنون با PS۴ Remote Play که مختص Xperia است، می‏توانید از Xperia Z۳ Tablet Compact خودتان به‏عنوان نمایشگر راه دور برای متصل شدن به PS۴ و کنترل بازی‏هایتان در کنسول بازی، استفاده کنید. برای زمان‏هایی که تلویزیون در حال استفاده دیگری به جز بازی است، کافی است تبلتتان را با استفاده از شبکه Wi-Fi خانگی به PS۴ متصل کنید و از کنترل‏کننده بازی بی‏سیم DUALSHOCK®۴ برای ادامه بازی در هرکجا از خانه رویXperia Z۳ Tablet Compact، استفاده کنید. علاوه بر این برنامه PlayStation®App به شما اجازه می‏دهد از Xperia Z۳ Tablet Compact خودتان برای مشاهده بازی کردن دوستانتان هنگام بازی یا به‏عنوان نمایشگر دوم برای بازی‏های PS۴ خودتان استفاده کرده و با دوستانتان در PSN™ ارتباط برقرار کنید یا بازی‏های PS۴ را خریداری و روی کنسول PS۴ دانلود کنید.

صفحه‏نمایش ۸ اینچی Full HD با بهره‏گیری از ترکیب صفحه‏نمایش TRILUMINOS™ برای موبایل با Live Colour LED متعلق به Sony، X-Reality برای موبایل و ارتقای حسی کنتراست، تصاویری واضح را حتی در زیر نور شدید آفتاب پخش می‏کند.

Xperia Z۳ Tablet Compact به پردازشگر چهارهسته‏ای ۵/۲ گیگاهرتزی ۶Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۱ به همراه ۳ گیگابایت رم مجهز است. همچنین باتری این تبلت با حالت Battery STAMINA برای عملکرد طولانی باتری و ۱۳ ساعت پخش ویدئو طراحی شده است.

دوربین ۱/۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲/۲ مگاپیکسلی با کیفیت ویدئوی HD از دیگر ویژگی‏های این تبلت است. با Multi-camera می‏توانید با حداکثر سه دستگاه سازگار Xperia به‏طور ‏همزمان از زاویه‏های گوناگون فیلم بگیرید. با Movie creator می‏توانید از عکس‏ها و ویدئوهایتان فیلمی بسازید. با Live on YouTube by Xperia ویدئوهایتان را به‏طور زنده پخش کنید. با واقعیت‏افزوده سرگرم‏کننده می‏توانید طرح‏های مبهم و پویانمایی‏هایی را به عکس‏هایتان اضافه کنید یا با Sound Photo به یک عکس صدا اضافه کنید. از Sticker creator برای استفاده از عکس‏هایتان به‌عنوان مهر استفاده کنید و با Face in یک رویداد و واکنشتان به آن رویداد را به‏طور همزمان ثبت کنید.

همچنین با Xperia™ Transfer می‏توانید به‌راحتی همه آهنگ‏ها، عکس‏ها، مخاطبین و موارد بیشتری را از تبلت Android یا iOS قدیمی‏تان منتقل کنید.

Xperia Z۳ Tablet Compact در دو مدل Wi-Fi و LTE با رنگ‏های کلاسیک مشکی و سفید از نوامبر ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.