گروه بنگاه‌های اقتصادی: مدیرعامل شرکت فناپ در اولین کنفرانس «تحلیل فرصت‌ها و چالش‌ها برای کارآفرینی فناوری برتر در ایران» با عنوان Bridge۲۰۱۴ در دانشگاه برکلی کالیفرنیا گفت: حوزه کارآفرینی فناوری‌های برتر یکی از حوزه‌های بسیار جدی و حائز اهمیت در ایجاد روابط میان ایران و غرب است. دکترجوانمردی ضمن اشاره به نقش این کنفرانس به‌عنوان پل روابط میان ایران و غرب افزود: برقراری این پل مواهبی برای جامعه ایران خواهد داشت؛ اما تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشود و امکان سرمایه‌گذاری خارجی در ایران وجود نداشته باشد، باید با انتقال روندها و دانش، به کارآفرینان ایرانی کمک شود تا بتوانند به رشدی همگام با مباحث جهانی برسند.

وی دیدگاه حاضران به ایران را بسیار مثبت و آنها را علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران ارزیابی و تصریح کرد: ایرانیان مقیم در خارج از کشور علاقه بسیاری برای کمک به ایران دارند و تلاش داشتند به عنوان یک ایرانی با استفاده از نفوذ خود بتوانند برای جامعه ایران کاری در حوزه‌های حقوقی، سرمایه‌گذاری و استارت‌آپ انجام دهند.

جوانمردی محور سخنرانی‌های پنل «ستاره‌های نوظهور» را چنین بیان کرد: شناساندن ایران، آن‌گونه که هست و توانمندی‌های آن، شناخت و آموزش دوطرفه میان ایران و غرب، چشم‌اندازها و اهداف متصور در این راه، از مهم‌ترین مسائل مطرح‌شده در این پنل بود.