یکپارچگی راهکار بازاریابی اورا‌کل و باکس

همکاران سیستم: شرکت اوراکل راهکارهای بازاریابی ابری خود را با راهکار پردازش ابری شرکت باکس (Box) یکپارچه کرده است. به گزارش وب‌سایت destinationcrm، شرکت اوراکل راهکار بازاریابیOracle Marketing AppCloud خود را با راهکارهای پردازش ابری شرکت باکس یکپارچه کرده است. هدف از یکپارچگی این راهکارها ارتقای کار جمعی بازاریاب‌ها و تسهیل مدیریت دارایی‌های دیجیتال اعلام شده است. شرکت باکس نیز به موجب این شراکت از این پس فروشنده راهکار بازاریابی شرکت اوراکل خواهد بود.

بر اساس این گزارش، یکپارچگی راهکارهای این دو شرکت به بازاریاب‌ها و کاربران راهکار بازاریابی اوراکل اجازه می‌دهد محتواهای ذخیره شده در پلت‌فرم اشتراک فایل و راهکار کار جمعی شرکت باکس را مدیریت کنند. این یکپارچگی به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد محتواهای مورد نظر خود را در قالب فایل‌های پی‌دی‌اف یا فایل‌های سندی مایکروسافت آفیس گردآوری کنند و با استفاده از راهکارهای اشتراک فایل شرکت باکس آنها را با همکاران خود به اشتراک بگذارند و به‌صورت جمعی ویرایش کنند. بازاریاب‌ها پس از ویرایش فایل‌ها و محتواهای بازاریابی به این طریق می‌توانند آنها را به فایل‌های HTML تبدیل کنند و در کمپین‌های ایمیلی و تحت وب مورد استفاده قرار دهند.

نیال وال، معاون ارشد بخش توسعه کسب و کارها در شرکت باکس درباره اهمیت یکپارچگی محصولات این دو شرکت گفته است: دسترسی به محتواهای مناسب در موقع مناسب برای کسب‌و‌کارها در همه جای دنیا حائز اهمیت است و هیچ گروهی به اندازه بازاریاب‌ها نیازمند همکاری‌های جمعی و گردآوری اطلاعات به‌صورت همزمان نیست.

وی گفته است یکپارچگی بین پلت‌فرم‌های دو شرکت به کسب و کارها کمک می‌کند بازدهی و رقابت‌پذیری خود را افزایش دهند. اهمیت این یکپارچگی برای صنایعی مثل صنایع فروشگاهی یا صنایع رسانه‌ای و سرگرمی که موفقیت آنها در گرو تولید و توزیع دارایی‌های دیجیتال است، بیشتر است.