گوگل یک موسسه نظرسنجی را خرید

همکاران سیستم: شرکت گوگل یک موسسه نظرسنجی را خریده است و قصد دارد از آن برای گردآوری نظر کاربرانش درباره محصولات و خدمات خود استفاده کند.به گزارش وب‏سایت pcworld، گوگل پولار (Polar) را که در زمینه نظرسنجی آنلاین تخصص دارد، خریداری کرده است. مشتریان خدمات شرکت پولار می‏توانند نظرات کاربران اینترنت را درباره هر موضوعی به سرعت جویا شوند. استفاده از نظرسنجی‏های آنلاین پولار می‏تواند به تقویت ارتباط شرکت‌ها با مشتریانشان در وب‏سایت‏ها و اپلیکیشن‏ها بینجامد.

مقامات دو شرکت گوگل و پولار این معامله را تایید کرده‏اند اما هیچ‏کدام جزئیات بیشتری را در این باره منتشر نکرده‏اند.

بر اساس این گزارش، ابزار نظرسنجی پولار تا پایان سال ۲۰۱۴ برای مشتریان فعلی این شرکت در دسترس‏ خواهد بود. مشتریان این شرکت همچنین می‏توانند داده‏ها و سابقه نظرسنجی‏هایی را که پیش از این انجام شده است، برای خود ذخیره کنند.

لوک رابلسکی، موسس شرکت پولار که بر اساس این معامله به گوگل خواهد پیوست، سه کتاب در زمینه کاربری فناوری‏های همراه و وب، تعاملات آنلاین و طراحی‏های بصری نوشته است. یکی از این کتاب‏ها «Mobile First» نام دارد که در آن تاکید شده است در طراحی وب‌سایت‏ها و برنامه‏های کاربردی مختلف در درجه اول باید بر سازگاری آنها با فناوری‏های همراه تمرکز کرد.