با ZenFone6 ایسوس بیشتر آشنا شویم

فارنت: ایسوس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نوت‏بوک در دنیا مدتی است سری جدید محصولات خانواده موبایل خود را با نام ZenFone معرفی کرده است. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این عضو خانواده شرقی ایسوس آشنا کنیم. کلمه Zen برگرفته از فرهنگ شرقی و به معنی تکامل است. از سال‌های گذشته ایسوس همواره از یک طراحی خاص در محصولات خود بهره می‌برد که از آن به‌عنوان Zen نام برده می‌شود. تاکنون محصولات مختلفی مانند نوت‌بوک، درایو نوری و موبایل بر پایه این طراحی زیبا تولید شده است؛ اما یکی از محصولات جدید این شرکت ZenFone ۶ را معرفی کرده است.

ZenFone ۶ تجربه یک تلفن هوشمند را با عملکردی قدرتمند و طراحی چشمگیر ترکیب کرده است. تلفن هوشمند ZenFone ۶ به یک پردازنده دو هسته‌ای Core Z۲۵۸۰ مجهز است. اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی این تلفن هوشمند بی‌درنگ باز شده، بازی‌ها به سرعت و راحتی روی آن اجرا می‌شوند و شما می‌توانید بدون نگرانی از هدر رفتن باتری دستگاه، صفحات وب را به راحتی باز کنید.

این تلفن هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‏کند و به شما اجازه می‏دهد تا زندگی شخصی و شغلی خود را از یکدیگر تفکیک کنید. طراحی آنتن پیشرفته ZenFone عملکرد خوبی دارد و حتی در محیط‏هایی با پایین‏ترین سطح سیگنال مانند تونل یا مترو، اتصال به شبکه تلفن همراه قطع نخواهد شد. به این ترتیب مصرف باتری دستگاه نیز کاهش می‏یابد و همین موضوع زمان فعالیت دستگاه را افزایش می‏دهد.

تلفن هوشمند ZenFone ۶ به یک نمایشگر با کیفیت HD IPS با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ مجهز شده که از کیفیت نمایش خوبی حتی در فضاهای باز برخوردار است. فناوری اختصاصی ویژه‏ای نظیر ASUS Truvivid و Corning Native Damage Resistance در نمایشگر این تلفن همراه کیفیت تصویر و دوام آن را افزایش می‏دهد. این تلفن هوشمند از یک پردازنده گرافیکی PowerVR SG ۵۴۴ MP۲ برخوردار است تا عملکرد بالایی را در اجرای نرم‏افزارهای مختلف، بازی‏های پیشرفته و پخش فایل‏های صوتی و تصویری از خود نشان ‏دهد.

در کنار این فناوری‏ها و قابلیت‏ها، این تلفن هوشمند از سنسورهای لمسی قدرتمندی نیز برخوردار است و کاربر می‏تواند با دستکش نیز از دستگاه خود استفاده کند که این قابلیت را مدیون فناوری‌های اختصاصی ایسوس خواهد بود.در زمینه صوتی ZenFone ۶ از امکانات ویژه‏ای برخوردار است و از فناوری اختصاصی ASUS Sonic Master پشتیبانی می‏کند که ترکیبی حرفه‏ای از فناوری‏های نرم‏افزاری و سخت‏افزاری است تا بهترین کیفیت صوتی را ارائه دهد.

این تلفن هوشمند ۶ اینچی از سیستم‌عامل اندروید ۳/۴ پشتیبانی می‌کند که قابل ارتقا به نسخه ۴/۴ کیت‏کت بوده و از رابط گرافیکی اختصاصی ZenUI ایسوس نیز برخوردار است. ZenFone۶ در رنگ‏های طلایی، قرمز، سفید و سیاه ارائه می‏شود.