اقدام عجیب مرد استرالیایی برای  بهره‌وری بیشتر از آی‌فون 6

خبرگزاری مهر: یکی از شهروندان استرالیایی برای استفاده مضاعف از قابلیت آی‌فون ۶ مبنی بر نصب و تعبیه تراشه NFC در اقدامی عجیب و غیرقابل تصور یک تراشه الکترونیکی در بدن خود کاشت. محصول جدید اپل تبدیل به یکی از پر حاشیه‌ترین خروجی‌های این کمپانی شده تا با اخبار و شایعات و همچنین واکنش‌های متفاوت مخاطبانش همراه باشد.

در روزهای گذشته، خبرهای تکمیلی از قابلیت‌های محصول پر حاشیه کمپانی اپل مانند استفاده از تراشه‌های مخصوصی در آی‌فون ۶ بازهم بر شوق انتظار مخاطبان افزود. اسمارت فون جدید کمپانی اپل مجهز به تراشه وای‌فای نسخه ۸۰۲.۱۱ ac و تراشه NFC خواهد بود. چیپست‌های NFC می‌تواند پرداخت‌های الکترونیکی را در محیطی امن و اطمینان بخش انجام داده یا انتقال اطلاعات را به دیوایس‌های مختلف با سرعت و همین‌طور امکان کدگذاری اضافه کند. امور مالی با کمک آی‌فون ۶ سریع‌تر و بدون اتلاف زمان صورت می‌پذیرند.

اما تنها چند روز پس از اعلام این امکان جدید در آی‌فون ۶، یک استرالیایی برای بهره‌برداری بیشتر از چیپست‌های آی‌فون ۶، تراشه الکترونیکی را بین انگشت شست و سبابه خود کاشت!

استقبال از محصولات اپل همیشه با حواشی‌های بسیاری روبه‌رو است. اما حواشی آی‌فون ۶ از صف‌های طولانی مشتاقان و مخاطبان اپل برای ثبت‌نام محصول جدید طی روزهای گذشته در برابر دفتر شرکت اپل در شهر نیویورک آغاز شده و تا پوشیدن ماکت‌های عجیب به شکل آی‌فون ۶ پیش رفته و اکنون نیز کاشت ریز تراشه الکترونیکی زیر پوست دست.

«بن سالتر» از استرالیا مدعی است که به محصولات فناوری علاقه خاصی دارد در نتیجه پس از اعلام قابلیت جدید در آی‌فون، تصمیم به امتحان این تجربه متفاوت می‌گیرد.

او هدف از کاشت چنین چیپستی را این گونه توضیح می‌دهد: «من می‌خواهم با کمک این تراشه که در زیر پوستم کاشته شده، از آپشن‌های بیشتر آی‌فون۶ برخوردار شوم!»