آی تی ایران: طی سال رویدادهای مختلفی در زمینه‌هایی چون تکنولوژی، تبلیغات، رسانه و روابط عمومی در سراسر آمریکا برگزار می‌شود که در اینجا تعدادی از آنها را جمع‌آوری کرده‌ایم. Gigaom Structure Connect 2014

زمان: ۲۱ و ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴
مکان: سانفرانسیسکو - کالیفرنیا
آینده تکنولوژی و اتصالات اینترنت و رابطه آنها با تجارت موضوع این کنفرانس است.
Internet Summit 2014

زمان: ۱۱ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۱۴
مکان: رالیق - کارولینای شمالی
بیش از ۱۰۰ رهبر تکنولوژی آینده اینترنت را در این کنفرانس ترسیم می‌کنند. بهترین نمونه‌های موفق در صنعت و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و اقتصاد دیجیتال محور بحث‌های سخنرانان خواهد بود.
Future of Web Design

زمان: ۳ تا ۵ نوامبر ۲۰۱۴
مکان: نیویورک
همچنان‌که از نام این کنفرانس مشخص است بحث اصلی در مورد دیزاین سایت‌های اینترنتی و ارسال پیام از طریق چهره وب‌سایت‌ها ست. بسیاری از نام‌های بزرگ این صنعت در این رویداد به سخنرانی می‌پردازند، اما موضوع فقط بحث نام‌های بزرگ نیست، بلکه این رویداد برای علاقه‌مندان و استعدادهایی است که می‌توانند در جریان این رویداد و در کارگاه‌های آموزشی و نشست‌هابه تبادل نظر بپردازند.
EventTech 2014

زمان: ۳ تا ۵نوامبر
مکان: لاس‌وگاس - نوادا
یکی از معدود کنفرانس‌هایی که با موضوع رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی تجربی برگزار می‌شود. بیش از ۱۰۰۰ نفر از افراد شاخص برندهای بزرگ و آژانس‌های تبلیغاتی و بازاریابان بزرگ در این رویداد گردهم می‌‌آیند.
C3 2014

زمان: ۸ و ۹ اکتبر ۲۰۱۴
مکان: نیویورک
بیش از ۱۰۰۰ نفر از بازاریابان و متخصصان بازاریابی از سراسر جهان در این رویداد گردهم می‌آیند تا ایده‌ها و تاکتیک‌ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.