سونی گوشی C3 را معرفی کرد

دنیای اقتصاد: شرکت سونی از گوشی جدید C۳ خود رونمایی کرد که از فناوری ProSelfie بهره می‌برد. کالوم مگ دوگال رئیس بخش بازاریابی Xperia در سونی موبایل گفت: این گوشی با فناوری تصویربرداری پیشرو برای عکاسی سلفی در رده قیمتی متوسط ارائه شده است.

به گفته مگ دوگال از سال ۲۰۱۲ تاکنون استفاده از سلفی به شکل قابل توجهی رشد داشته، به‌طوری که حتی به‌طور رسمی به واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد هم افزوده شده است.

Xperia C۳ با دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی و لنز ۲۵ میلیمتری زاویه دید ۸۰ درجه‌ای ارائه می‌کند. همچنین دوربین جلویی این موبایل با تشخیص خودکار صحنه، شرایط نوری را برای تنظیم مناسب تشخیص می‌دهد.

دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسلی و مجهز به حسگر Exmor RS است که با بهره‌گیری از تکنولوژی SteadyShot لرزش دست را در هنگام گرفتن تصاویر خنثی می‌کند. این گوشی همچنین به صفحه نمایش ۵/۵ اینچی با کیفیت HD مجهز است و از شبکه‌های ۴G/LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

Xperia C۳ همچنین دارای برنامه‌های از پیش نصب شده روی گوشی است که از جمله می‌توان به روتوش چهره نسخه ۲ اشاره کرد که امکان گزینش از بین ۱۰ حالت را به کاربر می‌دهد. جلوه واقعیت افزوده که پیش از این در گوشی‌های Z۱ و Z۲ نیز شاهد آن بودیم در این گوشی ارائه شده و امکان عکاسی سریع با Timeshiftburst را هم دارا است که در ۲ ثانیه ۳۱ عکس می‌گیرد.

این گوشی با ۶/۷ میلیمتر ضخامت ۱۵۰ گرم وزن دارد و امکان پشتیبانی از دو سیم کارت را به‌طور مستقل نیز فراهم می‌کند.