ناکامی بازیهای واقعیت مجازی در جلب نظر کاربران
خبرگزاری فارس: بهرغم عرضه تعداد قابل توجهی بازی جدید در نمایشگاه E۳ که با فناوری واقعیت مجازی سازگاری دارند، این بازیها چندان مورد توجه علاقهمندان قرار نگرفتهاند. این فناوری به کاربران امکان میدهد با نصب یک ابزار خاص در برابر چشم، خود را بهطور کامل در محیط اجرای بازی حس کنند. اجرای بازی نیز با استفاده از دستههایی خاص و حرکت آنها در محیط ادامه مییابد. کارشناسان معتقدند این نوع بازیها برای جاافتادن در میان کاربران و خورههای بازی راه درازی در پیش دارند. از سوی دیگر با توجه به طراحی و عرضه دهها عنوان بازی جذاب در نمایشگاه E۳ و همینطور به بازار آمدن دنبالههای متنوع برای بازیهای پرطرفدار قدیمی واقعیت مجازی برای باز کردن جای خود در بازار باید بهشدت تلاش کند.
خبرگزاری فارس: بهرغم عرضه تعداد قابل توجهی بازی جدید در نمایشگاه E۳ که با فناوری واقعیت مجازی سازگاری دارند، این بازیها چندان مورد توجه علاقهمندان قرار نگرفتهاند. این فناوری به کاربران امکان میدهد با نصب یک ابزار خاص در برابر چشم، خود را بهطور کامل در محیط اجرای بازی حس کنند. اجرای بازی نیز با استفاده از دستههایی خاص و حرکت آنها در محیط ادامه مییابد. کارشناسان معتقدند این نوع بازیها برای جاافتادن در میان کاربران و خورههای بازی راه درازی در پیش دارند. از سوی دیگر با توجه به طراحی و عرضه دهها عنوان بازی جذاب در نمایشگاه E۳ و همینطور به بازار آمدن دنبالههای متنوع برای بازیهای پرطرفدار قدیمی واقعیت مجازی برای باز کردن جای خود در بازار باید بهشدت تلاش کند. ابهام و سردرگمی علاقهمندان به بازی در زمینه استفاده از این نوآوری جدید موسسات خردهفروشی و فروشگاههای زنجیرهای را نیز در زمینه عرضه محصولات این چنینی دچار تردیدهای جدی کرده است. Sony و Oculus VR دو شرکتی هستند که دو سال قبل برای اولین بار چنین محصولاتی را روانه بازار کردند. البته Oculus VR امسال با پرداخت دومیلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد.
ارسال نظر