تبلت‌های جدید سامسونگ معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سامسونگ دو تبلت جدید خود از سری Galaxy Tab S را در دو اندازه ۴/۸ و ۵/۱۰ اینچ رونمایی کرد. این تبلت‌ها که در واقع برای رقابت با آی‌پدایر و آی‌پد مینی به میدان آمده‌اند، از نمایشگرهای Super AMOLED بهره می‌برند تا تصاویری بهتر، قوی‌تر و روشن‌تر ارائه کنند. ضخامت این تبلت‌ها نیز ۶/۶ میلیمتر است و با قابلیت Sidesync ۳.۰ امکان پاسخگویی تماس‌های تلفنی روی تبلت وجود دارد.

براساس گزارش‌های رسیده، سامسونگ روی ۴ ویژگی بارز این دو تبلت تاکید دارد؛ اول نمایشگر آنها که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۲K) است، دوم طراحی باریک و سبک، سوم ارتباط بی‌نقص و آسان با تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌ها و گزینه چهارم امنیت این دستگاه‌ها.

مدل ۴/۸ و ۵/۱۰ اینچی گلکسی تب اس به ترتیب دارای باتری ۴۹۰۰ و ۷۹۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که تا ۱۱ ساعت تماشای ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p را امکان‌پذیر می‌کنند.

تبلت‌های جدید سامسونگ که ضخامتی حدود ۵/۶ میلیمتر دارند دارای کاورهای ساده و کتابی در رنگ‌های متنوع، کیبورد بلوتوث برای استفاده راحت‌تر، پردازشگر هشت هسته‌ای و چهار هسته‌ای ۹/۱ گیگاهرتزی و.... هستند. مدل ۴/۸ اینچی با قیمت ۳۹۹ دلار و مدل ۱۰ اینچی با ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.