دنیای‌اقتصاد: مدل P۳۵K - B از نوت‌بوک‌های باقابلیت و گران‌قیمت گیگابایت در بازار داخلی است. این نوت‌بوک حرفه‌ای دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۷ ۴۷۰۰HQ ۲.۴۰GHz up to ۳.۴۰ GHz، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR۳ و یک ترابایت هارددیسک با سرعت ۵۴۰۰ دور بر دقیقه همراه با دو حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت با پیکربندی RAID و... است.

پردازنده گرافیکی این نوت‌بوک هم NVIDIA GeForce GTX ۷۶۵M با ظرفیت حافظه دو گیگابایت است.

در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که نوت‌بوک P۳۵K - B گیگابایت به صفحه نمایش: ۶/۱۵ اینچی از نوع IPS LCD با دقت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز است. کیفیت تصویر صفحه نمایش این نوت‌بوک هم فول اچ دی است.

تجهیز به درایو نوری Super Multi DVD RW، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی، دو بلندگوی استریو همراه با یک ساب ووفر با تکنولوژی Dolby Home Theater v۴ و... از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک است.

P۳۵K - B همچنین به کیبوردی با نور پس‌زمینه مجهز است که این موضوع برای بسیاری از کاربران که در تاریکی هم با نوت‌بوک خود کار می‌کنند اهمیت زیادی دارد.

علاوه‌بر این تجهیز به کارتخوان، شبکه بی‌سیم Wi-Fi، بلوتوث داخلی، پورت‌های VGA، HDMI و USB ۳.۰ و... از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک است. در مورد باتری هم باید بگوییم که این نوت‌بوک به باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۸۱/۷۵ وات‌ساعت مجهز شده است. قیمت اعلام شده برای این نوت‌بوک ۲۶/۲ کیلوگرمی در حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

این نوت‌بوک گزینه مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای، گرافیست‌ها، تدوین‌گران و کاربران حرفه‌ای نوت‌بوک است.