اسپیکرهای بی‌سیم مجهز به NFC

دنیای‌اقتصاد: شرکت Sony به‌تازگی ۲ محصول جدید را به بازار انواع لوازم جانبی دیجیتال معرفی کرده است. این ۲ محصول جدید دو اسپیکر قابل حمل و جالب هستند که با مدل‌های SRS-X۳ و SRS-X۲ به بازار معرفی شده‌اند. این اسپیکرها ساختار بی‌سیم دارند و مبتنی بر امکان ارتباطی بلوتوث هستند. با این اوصاف است که این اسپیکرها انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به موسیقی است که امکان گوش دادن به موسیقی دلخواه آنها را در همه جا برایشان فراهم می‌آورد. این اسپیکرهای جدید طراحی ساده، اما مدرن و جالبی داشته و وزن سبک آنها باعث می‌شود به راحتی برای کاربرانشان قابل حمل و جا به جایی باشند.

مدل SRS-X۳ دارای صدای بیس خوبی بوده و قدرت خروجی صدا در آن به ۲۰ وات می‌رسد. به این ترتیب می‌تواند برای گوش دادن به موسیقی در فضای داخلی و خارجی هم انتخاب خوبی باشد. کلیدهای کاربردی این اسپیکر هم در قسمت روی آن تعبیه شده‌اند تا کاملا در دسترس کاربرانشان باشند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسپیکر مجهز بودن آن به قابلیت ارتباطی NFC است که امکان پخش موسیقی را تنها با ایجاد یک تماس کوچک بین موبایل یا تبلت شما با این اسپیکر فراهم می‌کند.

این اسپیکر بی‌سیم دارای باتری قابل شارژ بوده و در هر بار شارژ کامل امکان پخش موسیقی تا ۷ ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. شرکت Sony اعلام کرده است که این اسپیکر را به‌زودی در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند. اسپیکر مدل SRS-X۲ هم قابلیت پخش صدا با قدرت ۲۰ وات را دارد و از امکان NFC در کنار بلوتوث هم بهره می‌برد. این اسپیکر در هر بار شارژ کامل امکان پخش موسیقی تا ۵ ساعت را داشته و قرار است به‌زودی در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شود.