این بازار در شأن مخابرات نیست

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتقاد از بازار ۲۰ هزار میلیارد تومانی مخابرات گفت: بازار مخابرات حداقل باید ۴۰ تا ۶۰ هزار میلیارد تومان باشد و این درآمد در شأن مخابرات نیست. به گزارش خبرگزاری فارس، ‏ مظفر پوررنجبر دیروز در مراسم افتتاح همزمان ۳۷۶۴ پروژه مخابراتی اظهار داشت: هم‏اکنون استراتژی شرکت مخابرات ایران در دو حوزه ثابت، سیار و هلدینگ تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: پروژه‏ای که امروز افتتاح می‌شود، باید در ابتدای سال ۹۲ به بهره‏برداری می‏رسید و کار به کندی پیش رفته است.

وی ادامه داد: هم‏اکنون حجم بازار شرکت مخابرات ایران ۱۲‌هزار میلیارد به علاوه ۴ هزار میلیارد تومان است که با بزرگ‏بینی به ۲۰ هزار میلیارد می‏رسد؛ این در حالی است که حجم بازار شرکت مخابرات با احتساب دلار ۲۵۰۰ تومانی حداقل باید ۴۰ تا ۶۰ هزار میلیارد تومان باشد. وی تاکید کرد: این بازار در شأن مخابرات نیست.

پوررنجبر ادامه داد: ممکن است سهامداران در مجمع صاحبان سهام از سود تقسیمی بسیار خوشحال شوند، اما به عنوان مدیرعامل مخابرات اصلا راضی نبودم، بازار مخابرات باید بسیار بیشتر از این مبالغ باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: شرکت مخابرات، بازار بزرگی را در دست دارد، اما نمی‏دانم چرا ناملایمات خروجی شرکت را تحت تاثیر قرار می‏دهند.

وی همچنین تاکید کرد: باید بر نیروی انسانی شرکت کارشناس‏محوری را تبدیل به نظر جمعی کنیم.

پوررنجبر همچنین با اعلام رضایت از عملکرد شرکت مخابرات در زمینه دیتا گفت: از این عملکرد می‏توانیم به‌عنوان یک نماد حرکت استراتژیک نام ببریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: اما در زمینه امور مشترکان در مخابرات‏های استانی بسیار بحث داریم.