گجت‌های پوشیدنی جدید برای کنترل سلامت کاربران

دنیــای‌اقتصـاد: ال‌جی با تولید هدست ضربان قلب و دستبند سلامتی لمسی وارد بازار دستگاه‌های پوشیدنی تناسب‌اندام شد. دستبند سلامتی لمسی ال‌جی و هدست ضربان قلب می‌توانند به شیوه بی‌سیم به اکثر گوشی‌های هوشمند متصل شوند و یک اکوسیستم برجسته را تشکیل دهند.

دستبند سلامتی ال‌جی از صفحه نمایش OLED تمام لمسی بهره می‌برد که دسترسی آسان و سریعی را به طیف وسیعی از اطلاعات مربوط به تناسب اندام امکان‌پذیر می‌سازد تا کاربران بتوانند پیشرفت خود را در تمرینات پیگیری کرده و طبق آن برنامه‌ریزی کنند.

علاوه بر وزن کم و کاربردآسان، دستبند سلامتی الگوریتم حسگر حرکت خاصی دارد و هنگامی که کاربر مچ خود را برمی‌گرداند، صفحه نمایش به صورت خودکار روشن می‌شود. دستبند سلامتی لمسی ال‌جی دارای دو سنسور است که شامل یک شتاب‌سنج سه محوره و یک ارتفاع‌سنج که باهم کار می‌کنند است.

علاوه براین، کاربران با دستبند سلامتی لمسی می‌توانند تماس‌های دریافتی و پیام‌های خود را بررسی کنند و فهرست آهنگ‌های گوشی هوشمندشان را کنترل کنند. دستبند سلامتی لمسی اتصال کاربران را حفظ می‌کند تا تجربه یک تمرین پیوسته را فراهم کند.

این دستبند با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS همخوانی دارد و طوری طراحی شده است که با برنامه کاربردی تناسب اندام ال‌جی (LG Fitness) و برنامه‌های تناسب اندام کاربردی دیگر مانند MyFitnessPal, Runkeeper و MapMyFitness کار کند.

هدست ضربان قلب ال‌جی هم برای جمع کردن دقیق‌ترین داده‌های ضربان قلب طراحی شده است و از طریق اندازه‌گیری سیگنال‌های جریان خون در گوش و به‌وسیله فناوری سنسور PerformTek این کار را انجام می‌دهد.

ازآنجایی که گوش، فیزیولوژی خاصی دارد با استفاده از هدست ضربان قلب ال‌جی، کاربران می‌توانند اعداد دقیق‌تری در مورد سلامتی و تناسب اندام خود دریافت کنند.