دنیای‌اقتصاد: علاقه گیمرها به تجهیزات حرفه‌ای و باقابلیت موضوعی است که موجب شده است شرکت‌های تولیدکننده کالاهای کامپیوتری برای این سری از کاربران خود محصولات خاصی تولید کنند. یکی از محصولات مهم که اهمیت بسیاری نزد گیمرهای حرفه‌ای دارد مانیتور است. به همین دلیل AOC یکی از تولیدکنندگان مانیتور، نمونه‌های باقابلیتی برای این رده کاربری به بازار عرضه کرده است که با وجود کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد. این مانیتور جدید که i۲۳۶۷fh نام دارد یک صفحه نمایش فوق باریک بدون قاب با سایز ۲۳اینچ است که به پنل IPS مجهز شده است. نسبت کنتراست این مانیتور نیز یک به ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ است. مانیتور جدید این خانواده که برای کاربران حرفه‌ای و گرافیست‌ها به بازار عرضه شده است تصاویر را با وضوح HD و کنتراست داینامیک ۱ به ۵۰۰۰۰۰۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای بدنه‌ای با طراحی مدرن و باریک بوده و ضخامت صفحه نمایش آن تنها به ۲ میلیمتر می‌رسد.

این محصول همچنین دارای یک پورت HDMI و یک پورت USB بوده و از اسپیکرهای داخلی پرقدرتی بهره می‌برد که کاربرانش را از اتصال سیستم‌های صوتی اکسترنال بی‌نیاز می‌کند.

i۲۳۶۷fh امکان اتصال به کنسول‌های بازی و بلو ری پلیرها را هم داشته و به این دلیل می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد. این مانیتور با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.