سیستم صوتی هوشمند برای سرگرمی‌های خانگی

دنیای‌اقتصاد: شرکت LG به‌تازگی یک سیستم صوتی جدید را به بازار معرفی کرده است. این سیستم صوتی باریک و ظریف که با ابزارهای صوتی، Blue-ray و تلویزیون‌های هوشمند که هماهنگ و قابل استفاده است، می‌تواند تجربه جدیدی برای سرگرمی‌های خانگی به حساب بیاید. این سیستم که با مدل LAB۵۴۰ به بازار معرفی شده است، به ادعای LG پیشرفته‌ترین سیستم صوتی برای تلویزیون‌های صفحه تخت است. این ابزار جدید از طریق کانال‌های ۱/۴ خود و قدرت صوتی ۳۲۰ واتی و ساب ووفر بی‌سیمش، امکان ایجاد فضای قدرتمند صوتی در محیط خانه را دارد. سیستم LAB۵۴۰ امکان کار باBlue-ray و تلویزیون هوشمند را داشته و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و HDMI را هم دارد. جدیدترین سیستم صوتی LG با طراحی مدرن و بدنه‌ای به ضخامت ۵/۹۳ میلیمتری، انتخاب مناسبی برای تلویزیون‌های صفحه تخت با اندازه ۳۲ تا ۵۵ اینچ خواهد بود.

نایب رئیس بخش صوتی و تصویری شرکت سرگرمی‌های خانگی شرکت LG در این مورد گفته است: «این سیستم جامع به همراه تلویزیون هوشمند و Blue-ray هم ارائه می‌شود و با طراحی باریک خود جای کمی را اشغال می‌کند. سیستم صوتی LG با اصلاح ابعاد خود با هرگونه طراحی داخلی هماهنگ بوده و مکمل طراحی باریک تلویزیون‌های پیشرفته امروزی است.»

این سیستم صوتی باریک به پردازشگر صدای سه‌بعدی فراگیر مجهز است که صدایی با کیفیت و طبیعی را تولید و پخش می‌کند. این دستگاه دارای سه حالت پیش‌فرض شامل، استاندارد، موسیقی و سینما است که تنها با فشار یک دکمه در دسترس است تا صدا مطابق سلیقه کاربر تنظیم شود.سیستم مدل LAB۵۴۰ با پخش‌کننده داخلی سه‌بعدی، Blue-ray، تلویزیون هوشمند و قابلیت اتصال بی‌سیم، یک تلویزیون معمولی با صفحه تخت را به یک مرکز سرگرمی واقعی تبدیل می‌کند. امکان اتصال از طریق Wi-Fi و بلوتوث این قابلیت را به دستگاه داده است که هر نوع موسیقی دیجیتال را از دستگاه‌های موبایل هوشمند یا تبلت پخش کند. حالت صدای خصوصی یا Private sound mode ۲.۰ هم راهکاری موثر برای لذت بردن از موسیقی بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران است. این قابلیت با توانایی اتصال بی‌سیم به هر موبایل هوشمندی که با سیستم صوتی منطبق است، برای کاربرانش در دسترس خواهد بود. علاوه‌بر این، برنامه کاربردی LG AV Remote کنترل تمام سیستم خانگی را با هر تبلت یا موبایل هوشمندی امکان‌پذیر می‌کند. شرکت LG اعلام کرده است که سیستم صوتی جدید مدل LAB۵۴۰ را از اواخر ماه مه و ابتدا به بازارهای کلیدی اروپا و سپس دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.