آنلاین شیرینی بخرید

دنیای اقتصاد:‌ دلتان یک شیرینی یا کیک خوشمزه می‌خواهد، اما حوصله سر زدن به قنادی مورد نظر خود را ندارید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، به سایت www.shirini.ir ‌سر بزنید. این سایت نخستین قنادی اینترنتی در ایران است که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند شیرینی‌های موردنظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند و در منزل تحویل بگیرند. سایت شیرینی ساده طراحی شده، اما به‌دلیل استفاده از عکس‌های مختلف شیرینی و کیک باید در بالا آمدن کامل سایت کمی صبور باشید.

کار با این سایت بسیار آسان است؛ کافی است شیرینی‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب، در سبد خرید بگذارید و آنها را سفارش بدهید.

همچنین شیرینی‌هایی را هم که دوست دارید در لیست مورد علاقه خود اضافه کنید یا نظرتان را در مورد شیرینی‌های مختلف بنویسید تا دیگران هم از تجربیات شما استفاده کنند.

شیرینی، کیک، دسر، شکلات، قهوه، بستنی، تنقلات، نان و… بخشی از محصولاتی است که در قنادی اینترنی شیرینی وجود دارد. برای خرید کردن می‌توانید یا به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کنید یا زمان تحویل این کار را انجام دهید. سفارش‌هایتان طبق زمان اعلام شده برای هر شیرینی ارسال می‌شود.

شیرینی‌های شما از بین قنادی‌های شناخته شده تهیه و برای شما ارسال می‌شود. البته اگر دوست دارید طعم جدیدی از شیرینی را تجربه کنید، می‌توانید به بخش شیرینی‌های خانگی مراجعه کنید.

همچنین از طریق این سایت شما خیلى راحت مى‌توانید برای کسانی که دوست دارید به مناسبت‌های مختلف یک جعبه شیرینى ارسال کنید. این سایت به شما کمک می‌کند تا لحظات خود و دوستانتان را شیرین کنید آن هم بدون حضور در یک قنادی.