ایسنا: مروری بر شرایط بازار سیم‌کارت گویای آن است که این روزها قیمت سیم‌کارت‌های کد ۸ همراه اول با افزایش مواجه بوده است. طی هفته‏های اخیر با ارائه سیم‌کارت‏هایی با کد ۹ بنا به گفته فعالان بازار قیمت سیم‌کارت‏های کد ۸ افزایش پیدا کرده و تقاضا برای خرید آنها بیشتر شده است.

سیم‌کارت‌های کد ۹ که به‌تازگی واگذاری آنها آغاز شده، اما به گفته فعالان بازار مردم ترجیح می‏دهند این سیم‌کارت‏ها را از طریق خود اپراتور تهیه کنند.

در میان سیم‌کارت‏های قدیمی نیز در حال حاضر سیم‌کارت‏های کد ۱ تهران با قیمتی حدود یک میلیون و ۸۵۰‌هزار تومان خریداری شده و حدود ۲ میلیون تومان به فروش می‏رسند.سیم‌کارت‏های کد ۲ حدود ۹۵۰ هزار تومان خرید و با قیمتی بالغ بر یک میلیون تومان به فروش می‏رسند و کد ۳ در بازار ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان خریداری شده و حدود ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‏رسد، اما کد ۴ همراه اول با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان خریداری شده و بالغ بر ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‏رسد. کد ۵ نیز حدود ۴۵۰ هزار تومان خریداری و بیش از ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‏رسد.سیم‌کارت‏های کد ۶ همراه اول با قیمتی حدود ۳۵۰ هزار تومان خریداری شده و بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند و کد ۷ نیز این روزها با قیمتی حدود ۳۰۰ هزار تومان خریداری و بالغ بر ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‏رسد. همچنین سیم‌کارت‏های کد ۸ در بازار آزاد قیمتی حدود ۳۰۰ هزار تومان به بالا دارند.