آبنباتی برای تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند

دنیای‌اقتصاد: شرکت Apacer که یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار لوازم‌جانبی دیجیتال است، به‌تازگی یک حافظه فلش جدید را با نام StripedCandy یا «آبنبات راه راه» به بازار معرفی کرده است. این فلش مموری که برای تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند اندرویدی طراحی و تولید شده، ظاهری شبیه به آبنبات دارد و می‌تواند یک هدیه مناسب باشد. برای استفاده از این حافظه فلش تنها کافی است که آن را به گوشی یا تبلت خود متصل کرده و ویدئو، عکس یا هر محتوای دیگری را بدون نیاز به لپ ‌تاپ یا هر سیستم دیگری به ابزارهای موبایل منتقل کنید.

این فلش فانتزی در ظرفیت‌های مختلف ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و کاربران با استفاده از آن می‌توانند ظرفیت ذخیره‌‌سازی گوشی وموبایل یا تبلت خود را افزایش بدهند. بدنه این محصول از جنس ژل سیلیکونی است تا شباهت بیشتری به آبنبات پیدا کند.

این محصول امکان به اشتراک‌‌گذاری محتوای دیجیتال ذخیره شده در تبلت یا موبایل هوشمند با دیگران را هم به کاربرانش می‌دهد. یک آداپتور USB هم همراه با این فلش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که بعد از اتصال به StripedCandy آن را به یک حافظه فلش USB ۲.۰ تبدیل کند و سپس می‌توان آن را به کامپیوتر یا هر ابزار USB دیگری متصل کرد.

با این همه، اما هنوز اطلاعات بیشتری درباره زمان و قیمت عرضه این حافظه فلش جالب اعلام و منتشر نشده است.