دنیای‌اقتصاد- بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند به سرعت در حال رشد و رونق است و به همین دلیل هم شرکت‌های تولیدکننده مختلف برای حضور در این بازار تلاش می‌کنند محصولات جدیدی را به این بازار عرضه کنند. از آنجا که ساعت‌های هوشمند طرفداران زیادی در این بازار پیدا کرده‌اند، معمولا بیشتر هم مورد توجه تولیدکنندگان قرار می‌گیرند. حالا شرکت Acer از تولید و عرضه ساعت هوشمندش با نام Liquid Leap خبر داده است.
هرچند این شرکت هنوز اطلاعات زیادی درباره ساعت هوشمندش منتشر نکرده است، اما گویا این ساعت بسیار باریک خواهد بود و بند آن هم ضخامتی برابر 17 میلی‌متر دارد. این ساعت برای کاربران زن و مرد طراحی می‌شود تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.
طبق اعلام شرکت Acer، ساعت هوشمند Liquid Leap قابلیت تشخیص و ضبط اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی کاربر را داشته و همچنین امکان نمایش اعلامیه‌ها را مانند دیگر ساعت‌های هوشمند دارد. احتمالا این شرکت می‌خواهد ساعت هوشمندش را همراه با موبایل‌های هوشمند جدید سری Liquid J خود رونمایی کند.
طبق اعلام Acer این ساعت هوشمند قرار است ابتدا به بازار کشورهای آسیایی، سپس بازارهای دیگر عرضه شود. گویا این ساعت هوشمند هم مانند تمام محصولات مشابه دیگرش مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear خواهد بود.