جهان را نجات دهید
دنیای اقتصاد- اگر به قهرمانان فیلم‌های هالیوودی علاقه دارید، می‌توانید با دو بازی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نقش هر کدام از این قهرمانان از بتمن، سوپرمن یا مرد آهنین را بازی کنید. اولین اپلیکیشن بازی LEGO Batman :DC Super Heroes نام دارد. شاید پیش از این اپلیکیشن، بازی LEGO Batman را روی کامپیوتر یا XBOX تجربه کرده باشید؛ اما حالا می‌توانید این بازی جذاب را در دنیای گوشی‌های همراه و تبلت نیز تجربه کنید. نسخه تلفن‌همراه این بازی هم دقیقا همانند نسخه کنسولی‌اش بسیار بامزه طراحی شده است. همچنین صحنه‌ها و گرافیک بالای بازی هیچ تفاوتی با کیفیت نسخه سینمایی آن ندارد.
داستان بازی نیز کاملا منطبق با داستان‌های بتمن پیش می‌رود. در این بازی علاوه بر بتمن، ۸۰ شخصیت ابرقهرمان دیگر مانند SuperMan,Wonderwoman و... نیز وجود دارند که شما بسته به علاقه می‌توانید یکی‌ از آنها را انتخاب کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای کاربران سیستم‌عامل ios‌ از طریق فروشگاه آنلاین اپل؛ یعنی app store در دسترس است. برای دریافت این اپ باید ۴دلار و ۹۹ سنت پرداخت کنید.
اما دومین اپلیکیشن بازی هم برای کاربران اندرویدی قابل استفاده است و هم کاربران سیستم‌عامل ios‌. این بازی از روی شخصیت محبوب مرد آهنین یا Iron Man ساخته شده است. با کمک Iron Man ۳ شما این فرصت را دارید که به نجات جهان مشغول شوید.
در طول این بازی شما ماموریت‌های مختلفی را باید انجام دهید و با افرادی که قصد نابودی شما و جهان را دارند، مبارزه کنید. در این بازی می‌توانید لباس‌های مختلفی را برای مرد آهنین انتخاب کنید که هر یک از این لباس‌ها از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند و قدرت‌های مختلفی را به شما می‌دهند. این بازی به صورت رایگان از طریق فروشگاه اپل و گوگل قابل دریافت است.