پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا- باتری‏های بیشتر از 4هزار میلی آمپری معمولا برای تبلت‏ها استفاده می‏شوند، نه تلفن‏های همراه. البته می‏دانیم که چینی‏ها زیاد به مرزها اعتقادی ندارند و هر دستگاهی تولید می‏کنند. ماه پیش بود که یک شرکت چینی تلفن همراهی با باتری 5هزار میلی آمپری راهی بازار کرد. حالا نوبت فیلیپس است که به روش خودشان باتری باعمر عالی تحویل مشتری بدهند.
فیلیپس شاید معتقد است که با بزرگ‌تر کردن حجم باتری می‏تواند بر مشکل عمر باتری کم دستگاه‏ها پیروز شود. آنها دستگاهی با نامی‏کمی‏عجیب برای این روزها تولید کرده‌اند، W6618. فیلیپس W6618 علاوه‌بر نام عجیب خود یک باتری 5300میلی آمپری را در خود جا داده است. این دستگاه دیروز با قیمتی معادل با 273دلار در چین عرضه شده است. نقطه عطف این دستگاه همان باتری 5300 میلی آمپری آن است، ولی توجه داشته باشید که قابل تعویض نیست. به لطف چنین باتری عظیمی‏عمر حالت آماده به‌کار به بیش از 2 ماه (66 روز) و مدت زمان مکالمه به 33 ساعت رسیده است.
دیگر مشخصات این دستگاه زیاد دلچسب نیست، البته اگر قیمت و باتری عظیم آن را در نظر داشته باشید، خواهید دید که به اندازه پولی که پرداخته‌اید، آش خورده‌اید. سیستم‌عامل آندروید ۲/۴ یا همان جلی-بین است، نمایشگر پنج‌اینچی با رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل، پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک با فرکانس هر هسته ۳/۱ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم و ۴گیگابایت حافظه داخلی به همراه شکاف کارت حافظه از مشخصات این دستگاه هستند، این دستگاه کمی‏ضخیم است یعنی ضخامتی برابر ۶/۱۱ میلیمتر دارد ولی باز هم اگر باتری حجیم و ۲سیم‌کارته بودن دستگاه را در نظر بیاورید، می‏بینید که این امر قابل توجیه است.