دنیای‌اقتصاد- هر چند تبلت‌های هفت اینچی بیشترین سهم فروش و محبوبیت را در بازار به خود اختصاص داده‌اند، اما این تبلت‌ها برای برخی از کاربران چندان مناسب نیستند. منظورمان کاربرانی است که به‌کار در فضای کوچک عادت نداشته یا اینکه کاربری خاص آنها از تبلت فضای بیشتری را برای کار می‌طلبد.
به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده روی تولید نمونه‌های سایز بزرگ تمرکز کرده و در کنار هفت اینچی‌های محبوب و دوست‌داشتنی نمونه‌های در سایز ۱۰، ۱۱ و ۱۳ و حتی بزرگ‌تر به بازار عرضه کرده‌اند.
مدل Novo۹ Spark هم از تبلت‌های آندرویدی آینول با صفحه نمایش ۷/۹ اینچی است که برای چنین کاربرانی به بازار عرضه شده است.
این تبلت که در رده میان‌قیمت‌های بازار و گران‌قیمت‌های این برند قرار دارد، مبتنی بر سیستم عامل آندروید است. تجهیز به پردازنده ARM Cortex A۷ quad core با سرعت ۵/۱ گیگاهرتز، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۷/۹ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۱۵۳۶×۲۰۴۸پیکسل از ویژگی‌های این تبلت است.
تبلت مذکور قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب کارت حافظه را داشته و به دوربین، وب‌کم، حسگر شتاب سنج، پورت microUSB، پورت HDMI وفیش ۵/۳ میلیمتری صدا مجهز است. تبلت آینول به نسخه v۴.۱.۱ Jelly Bean از سیستم‌عامل آندروید مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت حدود ۹۳۵ هزار تومان است.

یک تبلت 10 اینچی ارزان از آینول

یک تبلت 10 اینچی ارزان از آینول