انتخابی مناسب برای حرفه‌ای‌های ارزان‌پسند
دنیای‌اقتصاد- مدل V5-573G-74504G1Takk از نوت‌بوک‌های فوق باریک، محبوب و ارزان‌قیمت ایسر در بازار داخلی است.
این نوت‌بوک یا بهتر اولترابوک دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i7 4500U 1.80GHz up to 3.00 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت است. کارت گرافیکی این نوت‌بوک هم NVIDIA GeForce GT 720M 2GB است.
نوت‌بوک محبوب ایسر همچنین به صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچیWidescreen CineCrystal LCD Display با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل مجهز است.
V۵-۵۷۳G-۷۴۵۰۴G۱Takk فاقد درایو نوری است و در مقابل به امکانات حرفه‌ای خاصی مجهز است. به‌عنوان مثال این دستگاه دارای اسپیکر‌های پرقدرتی است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان تماشای فیلم یا بازی‌های کامپیوتری بدل کرده است. در هر صورت این دستگاه به چهار بلندگوهای استریو با تکنولوژی Dolby Advanced Audio v۴، وب کم HD، تاچ پد از نوع ZoomPerfect، کارتخوان و... مجهز است.
از لحاظ پورت و امکانات ارتباطی نیز این دستگاه به شبکه بی‌سیم Wi-Fi، پورت شبکه Ethernet، پورت‌های VGA، HDMI، دو پورت USB ۲.۰ و یک پورت USB ۳.۰ و... مجهز است. در مورد باتری هم باید بگوییم که اولترابوک مذکور به باتری لیتیوم- پلیمر با ظرفیت ۳۵۶۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت کارکرد مداوم ۴ ساعت مجهز است. این اولترابوک ۲ کیلوگرمی که ابعاد آن ۷۵/۲۰×۹۵/۲۵۵×۵/۳۸۱ میلی‌متر است فاقد سیستم عامل بوده و با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.
نوت‌بوک یا بهتر بگوییم اولترابوک مذکور گزینه مناسبی برای گیمرها، علاقه‌مندان به تماشای فیلم و تدوینگران و گرافیست‌ها است.