فهرست خدمات رسانی پست در ایام نوروز اعلام شد
خبرگزاری مهر- مدیرعامل شرکت پست از ارائه خدمات ویژه پست کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: دفاتر منتخب پست در سراسر کشور به غیر از روزهای یکم و سیزدهم فروردین‌ماه سال 93 همه روزه در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند. فهرست این دفاتر از طریق مراجعه به پورتال شرکت پست در دسترس است.
حسین مهری از تمهیدات درنظر گرفته برای ارسال سوغات، هدایا و امانات به شهرهای کشور یا خارج از کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: این خدمت در شرکت پست دائمی است، اما در ایام نوروز تمهیداتی خاص به‌منظور دریافت و ارسال به موقع و سریع آن در نظر گرفته شده است.
وی خدمت پست ویژه را سریع‌ترین خدمت پست در داخل کشور برشمرد و اظهار کرد: در ایام نوروز از طریق این خدمت، شرکت پست مرسولات هموطنان را به مراکز استان در کمتر از ۲۴ ساعت و در شهرها نیز بین ۳ تا پنج ساعت توزیع می‌کند.
مدیرعامل شرکت پست همچنین سامانه بازار الکترونیک پست را که از طریق آن ۵ هزار فروشگاه مجازی کالاها و خدمات متنوع و مختلف را به صورت اینترنتی عرضه می‏کند بستری مناسب برای هموطنان به‌منظور تامین رفاه آنان در این ایام دانست و بیان کرد: از طریق این سرویس هموطنان می‌توانند خرید اینترنتی خود را توسط پست در منزل تحویل بگیرند.
رئیس هیات‌مدیره در ادامه پست پیشتاز را نیز از دیگر خدمات سریع، ایمن و مطمئن پست برای ارسال امانات هموطنان در این ایام برشمرد.
مهری با بیان اینکه تبریک نوروز در میان ایرانیان از طریق ارسال کارت پستال همواره مرسوم بوده، گفت: چندی پیش شرکت پست خدمتی نوین را در جهت حفظ این سنت دیرینه طراحی و راه‌اندازی کرده که هموطنان برای تبریک سال نو و دیگر مناسبت‏ها می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پست با روشی ساده تصاویر متنوع و متن مورد علاقه خود را انتخاب کرده، سپس کارت پستال انتخابی به صورت فیزیکی توسط پست چاپ و به گیرنده موردنظر ارسال می‏شود.
وی گفت: شرکت پست سرویس تمبر اختصاصی با تصاویر مورد نظر مشتریان را با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی تا پایان فروردین‌ماه سال ۹۳ عرضه می‏‏کند.
مهری درخصوص مراجعه نامه رسان‌ها در ایام تعطیل نوروز خاطرنشان کرد: در صورت نبود گیرنده در مقصد، صدور اعلامیه حضور نامه‌رسان از سوی وی الزامی است.