تلاش تالیا برای احیای مشترکان غیرفعال خود
خبرگزاری تسنیم- تالیا در نظر دارد تمام مشترکان سابق خود که موانع قانونی ندارند، به شکل رایگان به شبکه بازگرداند و در این راستا مرکز تماس خود را فعال کرده است. شرکت گسترش ارتباطات تالیا از فعال‏سازی دوباره سیم‌کارت‏های غیرفعال شده خبر داده و گفته است که مشترکانی که سیم‌کارتشان غیرفعال شده در صورت عدم سلب امتیاز یا موانع قانونی می‏توانند با ارائه مدارک مالکیت و کارت ملی تا پایان اسفند ماه 92 با مراجعه به دفاتر خدمات امور مشترکین این شرکت نسبت به فعال‏سازی دوباره سیم‌کارت خود بدون پرداخت هزینه اقدام کنند.

رضا گرامی، مدیر روابط عمومی تالیا در همین راستا با اشاره به اینکه وفاداری مشترکان اپراتورهای تلفن همراه پیش‌پرداخت در دنیا معمولا کمتر از دائمی‏ها است، گفت: بر این اساس، اپراتورهای پیش پرداخت دنیا معمولا در بازه‏های زمانی مشخصی، نامبرینگ را پالایش می‏کنند. تالیا نیز با توجه به تغییر و تحولات چند سال گذشته اقدام به انجام چنین کاری کرده است.
وی افزود: چنین اقدامی امکان بازگشت مجدد مشترکان سابق به شبکه را فراهم می‏سازد؛ چرا‌که بعضی از کاربران این اپراتور دارای شماره‏های خوبی بوده و مشتاق استفاده و بازگشت به شبکه اپراتور سابق خود هستند. گرامی در ادامه خاطر نشان کرد: با روی کار آمدن تیم جدید در تالیا، این فرصت فراهم شده تا مشترکان سابقی که سلب امتیاز نشده و موانع قانونی ندارند، بتوانند سیم‌کارت‏‏های خود را به سادگی فعال کنند. وی در پاسخ به این سوال که رویکرد تالیا در ارتباط با سلب امتیاز‌کردن مشترکان غیرفعال چگونه بوده، آیا سیم‌کارت آنان را واگذار کرده یا همچنان مالکیت در اختیار آنها است؟ گفت: بنا را بر این گذاشتیم تا تمام مشترکان تالیا را که هر زمانی از سیم‌کارت‌های ما استفاده می‏کردند و حال غیرفعال شده‏اند، به صورت رایگان به شبکه بازگردانیم که این کار از طریق تماس با مرکز تماس یا مراجعه به امور مشترکان انجام می‏شود. گرامی تاکید می‌کند که این قابلیت در مرکز تماس دیده شده تا در صورت سوخته بودن سیم‌کارت، سیم‌کارتی دیگر برای مشترکان ارسال شود.