جایگزینی تمامی سایت‏های نسل دوم تی‏موبایل با نسل چهارم
خبرگزاری تسنیم- اپراتور ارتباطات سیار تی‏موبایل همزمان با سالروز راه‏اندازی خدمات نسل چهارمش در آمریکا عنوان کرد: تمامی سایت‏های نسل دوم ارتباطی این شرکت تا نیمه‏های سال ۲۰۱۵ در آمریکا با نسل چهارم جایگزین می‏شود.
تی‏موبایل، عنوان کرده که همزمان با اولین سالگرد راه‏اندازی خدمات نسل چهارم خود در نظر دارد تا طبق برنامه توسعه‏ای عظیمی، سایت‏های نسل دوم خود را با نسل چهارم جایگزین کند.
تی‏موبایل عنوان کرده که ۵۰ درصد این طرح و برنامه طی سال‌جاری (۲۰۱۴) به نتیجه می‏رسد و بقیه آن نیز طی نیمه‏های سال آینده تکمیل می‏شود و به عبارتی کلیه سایت‏های نسل دوم این اپراتور ارتباطی، جای خود را به سایت‏های نسل چهارم می‏دهند.
این برنامه‏ موجب دسترسی کاربران بیشتری به خدمات این نسل می‏شود و کسانی هم که در گذشته از آن استفاده می‏کردند، می‏توانند با کیفیت و سرعت بیشتری به خدمات این نسل دسترسی داشته باشند.در راستای این برنامه توسعه‏ای، تی‏موبایل در نظر دارد تا از ظرفیت طیف فرکانسی بلوکه شده ۷۰۰ مگاهرتز در این کشور برای خدمات‏رسانی این نسل بهره‏مند شود. مدیرعامل تی‏‏موبایل گفته که شرکت ما هم‏اکنون ۹۶ درصد از مردم آمریکا را زیر چتر نسل چهارم خود دارد و از سال ۲۰۱۳ که این نسل را در این کشور راه‏اندازی کردیم، رکوردی جدید را با خدمات نسل چهارم از خود برجای گذاشتیم.