موبنا- اگرچه دادگاهی به تازگی سامسونگ را به پرداخت یک جریمه کلی موظف کرده، اما اپل خواستار دریافت 40 دلار به ازای فروش هر دستگاه آندرویدی شده است.
به گزارش اخبار خارجی «موبنا»، شرکت سامسونگ از سال ۲۰۱۲ به‌دلیل نقض امتیازات اختراعات اپل، بارها به دادگاه کشیده شد. بر این اساس، سال گذشته دادگاه سامسونگ را به پرداخت یک میلیارد دلار جریمه محکوم کرد. در پی این جریمه سنگین، سامسونگ درخواست تجدید نظر کرد، بنابراین هفته گذشته دوباره دادگاهی در آمریکا تشکیل شد و بر اساس آن سامسونگ به پرداخت ۹۳۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد، با این حال اپل دست‌بردار نیست و ادعا می‌کند که سامسونگ نباید گوشی‌هایش را در بازار آمریکا به فروش برساند و در صورت فروش، به ازای هر دستگاه باید ۴۰ دلار به اپل بپردازد.
بنابراین به نظر می‌رسد ۴۰ دلار به ازای فروش هر گوشی یا تبلت آندرویدی، بیش از حد جریمه سامسونگ شود و در هر سال، می‌تواند درآمد اضافی برای اپل به دنبال داشته باشد.
با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این دو شرکت همچنان به اختلافات خود ادامه می‌دهند یا بالاخره به توافق می‌رسند. براین اساس به نظر می‌رسد این مشکلات همچنان ادامه دارد.