نوت‌بوک گیمینگ مجهز به صفحه نمایش با کیفیت
دنیای‌اقتصاد- شرکت Razer به‌تازگی یک نوت‌بوک جدید را به بازار معرفی کرده است. این نوت‌بوک جدید در واقع نسخه جدید نوت بوک 14 اینچی Razer Blade است که در سال گذشته میلادی به بازارعرضه شده بود.
این دستگاه مجهز به پردازندهIntel Core i7-4702HQ با سرعت 2/2گیگاهرتزی است و از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد. این نوت‌بوک دارای صفحه نمایش 14 اینچی است که تصاویر را با وضوح 1800 در 3200 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول جدید در واقع اولین نوت‌بوک 14اینچی گیمینگ بازار است که امکان نمایش تصاویر با چنین وضوح تصویر بالایی را دارد.
مدل قبلی این دستگاه دارای صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۹۰۰ در ۱۶۰۰پیکسل بود. صفحه نمایش این نوت‌بوک جدید همچنین تمام لمسی و از نوع پنل IGZO است. سیستم‌عامل این دستگاه ویندوز ۱/۸ بوده و کارت گرافیک آن مدل قدرتمندNVIDIA GeForce GTX ۸۷۰M با ۳ گیگابایت رم DDR۵ و گرافیک یکپارچهIntel HD ۴۶۰۰ است.
این نوت‌بوک ۰۳/۲ کیلوگرمی دارای ابعاد ۷/۰ در ۳/۹ در ۶/۱۳ اینچی است و از باتری با طول عمر ۶ ساعت در هر بار شارژ کامل بهره می‌برد. شرکت Razer اعلام کرده است که این دستگاه در سه نسخه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی طراحی شده و با قیمت پایه ۲۱۹۹ دلار به زودی روانه بازار می‌شود.