کاور پاور برای افزایش عمر باتری سرفیس
دنیای‌اقتصاد- در حالی که بازار لوازم‌جانبی و تجهیزات ویژه محصولات دیجیتال شخصی اپل همیشه رونق خوبی دارد، حالا مایکروسافت هم سعی دارد یک بازار داغ و متنوع را برای لوازم جانبی ویژه محصولات دیجیتال شخصی و به خصوص تبلت سرفیس خود ایجاد کند. مهم‌ترین تجهیزات برای این تبلت‌ها، کاورهای کیبوردی هستند که به راحتی آن را به یک دستگاهی به‌عنوان جایگزین لپ‌تاپ‌ها تبدیل می‌کند.
در حالی که کاورهای کیبوردی این محصول امکانات خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهند، اما گویا مایکروسافت برای حل مشکل باتری ضعیف آن هم ایده‌ای جدید دارد. درست به همین دلیل هم این شرکت به‌تازگی یک پاور کاور جدید را برای تبلت سرفیس پرو به بازار معرفی کرده است تا بتواند ظرفیت باتری آن را افزایش دهد.
به این ترتیب، مایکروسافت تصمیم دارد این کاور پاور جدیدش را به‌زودی و تا پایان ماه مارس به بازار معرفی کند. این کاور همزمان با تبلت سرفیس۲ معرفی شد، اما مایکروسافت نتوانست آن را همزمان با عرضه این تبلت‌ها روانه بازار کند. مایکروسافت اعلام کرده است که این کاور پاور را با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
این شرکت اعلام کرده است که استفاده از این کاور پاور ظرفیت باتری سرفیس پرو را تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند این محصول را همراه با تبلت سرفیس ۲، سرفیس‌پرو ۲ و سرفیس ۲ مبتنی بر ویندوز RT استفاده کنند.