یک دوربین فیلمبرداری ضد آب
دنیای اقتصاد- بازار دوربین‌های فیلمبرداری بازاری با تنوع بالای مدل، برند، طرح و... است. بازاری که برای گروه‌های گوناگون کاربری محصولاتی خاص با قیمت‌های متفاوت ارائه کرده است.

اما برای برخی از کاربران دوربین‌های موجود در بازار مناسب نبوده و به دنبال گزینه‌هایی با کاربری خاص‌تر هستند. ورزشکاران، ماجراجویان و... از این دسته افراد هستند.
به همین دلیل برخی از برندها اقدام به طراحی و تولید دوربین‌های فیلمبرداری با ویژگی‌های کاربردی و ظاهری خاص کرده‌اند.
گوپرو یکی از این برندها است که مدل Hero۳ Black Edition را برای ورزشکاران به بازار عرضه کرده است. البته این برند نمونه‌های گوناگونی از دوربین‌های سری گوپرو را به بازار فرستاده است. اما مدلی که قصد معرفی آن را داریم جدیدترین دوربین این برند برای ورزشکاران است.
این دوربین که اصلا برای این گروه کاربری به بازار عرضه شده است از دوربین‌های فیلمبرداری ورزشی محبوب و حرفه‌ای در بازار داخلی است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴k را دارد.
این دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای از خانواده گوپرو که به حسگر CMOS با دقت ۱۲ مگاپیکسل مجهز است را می‌توان روی کلاه ایمنی یا سر نصب کرده و به راحتی از اتفاقات هیجان انگیز فیلمبرداری کرد. این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری پر سرعت، توانایی عکاسی تایم لپس، عکاسی پیاپی Multi Burst و تغییر میدان دید را داشته و در ضمن به کیس ضد آبی مجهز است که در صورت قرار گرفتن دوربین در آن، دوربین تا عمق ۶۰ متر زیر آب قادر به فیلمبرداری است.
دوربین فیلمبرداری مذکور همچنین قابلیت کنترل از راه دور به‌وسیله کالاهای آندرویدی و iOS را دارد.
Hero۳ Black Edition همچنین قابلیت فیلمبرداری در شب را داشته و از انواع کارت‌های حافظه پشتیبانی می‌کند. این دوربین همچنین به میکروفون داخلی، ریموت کنترل، شارژ USB و Wi-Fi داخلی است.
از لحاظ ورودی و خروجی هم این دوربین فیلمبرداری به ورودی میکروفون، خروجی HDMI، خروجی USB و خروجی تلویزیون مجهز است.
دوربین ۷۴ گرمی گوپرو با قیمتی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.