مانیتورهای لمسی AOC با امکان پشتیبانی از ویندوز8
دنیای‌اقتصاد- شرکت AOC که یکی از تولیدکنندگان بزرگ مانیتور در بازار جهانی به حساب می‌آید، به‌تازگی مانیتورهای جدید خودش را به بازار معرفی کرده است.
این مانیتورهای چندلمسی که امکان دریافت ۱۰ نقطه لمسی به صورت همزمان را دارند، در دو اندازه ۵/۲۱ و ۶/۲۳ اینچی طراحی و تولید شده‌اند. این مانیتورهای جدید مجوز کار با ویندوز ۸ را کسب کرده‌اند تا به این ترتیب کاربری‌های لمسی ویندوز ۸ مانند زوم و اسکرول را در اختیار کاربرانشان قرار بدهند. هر دو مانیتور جدید AOC مجهز به پنل IPS هستند و به همین دلیل زاویه دید وسیعی داشته و تصاویر را با وضوح و شفافیت خوبی به نمایش می‌گذارند هر دو این مانیتورها تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل نمایش می‌دهند و از امکاناتی مانند اسپیکر، میکروفون و وب‌کم داخلی بهره می‌برند تا امکانات چند رسانه‌ای را در اختیار کاربرانشان قرار بدهند.
مانیتور ۵/۲۱ اینچی این شرکت با نام i۲۲۷۲Pwhut و مدل ۶/۲۳ اینچی آن با نام i۲۴۷۲Pwhut به بازار معرفی شده‌اند. طبیعتا کاربران این محصولات امکان استفاده از آنها را علاوه بر لمس، از طریق ماوس و کیبورد هم در اختیار دارند. شرکت AOC اعلام کرده که این مانیتورها را از ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد، اما هنوز قیمت آنها اعلام نشده است.