خبرگزاری مهر- رئیس مرکز علمی کاربردی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان اینکه پذیرش دانشجویان جدید رشته طراحی بازی‌های رایانه‌ای در دانشکده گیم به صورت نیمه متمرکز انجام می‌شود، گفت: دانشجویان جدید مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این بنیاد از طریق مصاحبه و آزمون عملی انتخاب می‌شوند.

محمدحسین رضوانی در ادامه افزود: پذیرش دانشجو از این پس در تمامی گرایش‌های رشته بازی‌های رایانه‌ای با انجام مصاحبه و آزمون عملی صورت می‌گیرد. وی توضیح داد: رویکرد دانشکده گیم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پذیرش دانشجویان مستعد بوده و با توجه به نیاز روزافزون صنعت بازی سازی کشور به جذب نیروهای جوان، ضروری است نسبت به تربیت نیروی خلاق و مستعد اهتمام بیشتری صورت گیرد.
رضوانی با بیان اینکه از دانشگاه جامع علمی کاربردی درخواست شده تا مجوز جذب دانشجویان رشته بازی‌سازی رایانه‌ای را به صورت نیمه متمرکز صادر کند، گفت: براساس این روش، علاقه‌مندان به تحصیل در رشته بازی‌سازی به صورت چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش به دانشکده گیم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی شده و در نتیجه نفرات منتخب پس از انجام مصاحبه و آزمون عملی معرفی می‌شوند.