مانیتور 27 اینچی سامسونگ برای  گیمرها و گرافیست‌ها
دنیای‌اقتصاد- مدل S27B971D از مانیتورهای حرفه‌ای سامسونگ در بازار است که عنوان بهترین مانیتور سال 2013 را نیز به خود اختصاص داده است.
این مانیتور ۲۷ اینچی که بدنه‌ای آلومینیومی دارد با وجود اینکه از گران‌ترین مانیتورهای بازار به حساب می‌آید، بهترین کیفیت و رنگ را ارائه می‌دهد.
مانیتور S۹ با رزولوشن WHQD۱۴۴۰x۲۵۶۰ می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که کارهای گرافیکی حرفه‌ای انجام می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی این مانیتور، کیفیت بالای آن با کالیبراسیون رنگ (Color Callibration) پیشرفته است.
زاویه دید این مانیتور، زاویه گسترده ۱۷۸ درجه افقی و عمودی است و قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش ۲۰ درجه دارد. سرعت پاسخگویی این مانیتور هم پنج میلی ثانیه است.
این مانیتور سایز بزرگ به ورودی‌های HDMI، DVI، DisplayPort، ورودی USB کامپیوتر و ۲ ورودی USB ۳.۰ مجهز است.
تجهیز به دو بلندگوی هفت واتی که مثل تمام پورت‌های این مانیتور، در پایه قرار گرفته‌اند از دیگر ویژگی‌های این مانیتور ۲۷ اینچی است.
در این مانیتور از سطح مات برای صفحه استفاده شده که بازتاب نور و تصویر را به حداقل می‌رساند. به همراه این مانیتور، نرم‌افزار(NCE Natural Color Expert) نیز ارائه می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات رنگ، روشنایی، میزان سیاهی و کالیبره کردن را به دلخواه انجام دهد.
البته برای استفاده از این نرم‌افزار، باید از کابل USB A to B که با محصول ارائه شده، برای اتصال به کامپیوتر استفاده کرد.
قیمت در نظر گرفته شده برای این مانیتور در حدود یک هزار دلار است.

مانیتور 27 اینچی سامسونگ برای گیمرها و گرافیست‌ها