مدیریت ارتباطات - ۱۶ بهمن ۹۲
دنیای‌اقتصاد- چهل‌وپنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. سرمقاله این شماره ماهنامه با عنوان «چند پرسش از انجمن روابط‌عمومی ایران» به لزوم تغییرات جدی در عملکرد انجمن روابط‌عمومی ایران پرداخته است.
گفت‌وگوی ویژه این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به مصاحبه با دکتر هادی خانیکی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با عنوان «ارتباطات نمی‌تواند بخش پیشرو در توسعه باشد» اختصاص یافته است.
در ادامه، پرونده‌ای با عنوان «خوشنویسی، فرهنگ، ارتباط» به چاپ رسیده که هدف اصلی آن بررسی نقش خوشنویسی در ارتباطات فرهنگی است. در این پرونده گفت‌وگویی با محمد جلیل رسولی، خوشنویس و همچنین گفت‌وگویی با غلامرضا خلج، عضو شورای‌عالی انجمن خوشنویسان ایران منتشر شده است.
دومین پرونده این شماره ماهنامه به ارتباطات و اصالت هنر معاصر اختصاص پیدا کرده است. اما سومین پرونده ماهنامه مدیریت ارتباطات به بررسی تاثیر برنامه‌های خارجی رسانه ملی بر کودکان پرداخته است. در این پرونده مطالبی با عناوینی همچون کودکان در حصار نظام نوین رسانه‌ای، برنامه خارجی در پروسه آماده‌سازی برای کودکان داخل پاستوریزه می‌شود، ضرورت استفاده از فیلم‌های خارجی برای کودکان، فیلم‌ها و سریال‌های خارجی: فرصت‌ها و چالش‌ها، گزارشی از همایش بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای بازی‌های رایانه‌ای و... به چاپ رسیده است.
همچنین در این شماره کتاب «بازاندیشی تمدن؛ ارتباطات و ترور در دهکده جهانی» مورد بررسی قرار گرفته است.
چهل و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با قیمت ۶ هزار تومان از طریق کیوسک روزنامه‌فروشی‌ها یا سایت cando.asr۲۴.com قابل دریافت است. همچنین می‌توانید آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات را با مراجعه به سایت www.magiran.com/cmmagazine به دست آورید.